• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

1965ek

Patek
2-Faktor
Dag 10 innehåller en fika i ett gammalt hönshus.
IMG_6496.jpeg
 

Christoban

Cartier
Jag har ett smalt intresse för Halios Seaforth, så fick jag tag på den första generationen från 2017. Den har jag googlat många timmar (dumihuvudet) :)
Det har inte gått mig obemärkt förbi, så jag misstänkte att det kunde vara något sånt (har själv varit inne på halios länge men gett upp för längesen pga den helt märkliga tilldelningen). Kul hur som helst, kan tänka mig att det blir tufft!
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Det där ser inte heller ut som roostermans arm. Ökänd lustigkurre. Gissar på @Roosterwife
Han lurade en iaf, den lurifaxen :)

Misstänkte att det var något fuffens när en av ordningsvakterna "trillat dit", men ett misstag händer så lätt.
Sånt här ska inte gå ostraffat men folket bestämmer: får detta inlägget minst 20 reaktioner klappar jag till både @roosterman och @Roosterwife för lurendrejeri samt medhjälp till lurendrejeri.
1710076981015.gif
 
Senast ändrad:
Topp