• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

CDA426FA-FCBF-4939-A9EA-94B7AAEB52AE.jpeg

Tnr:121220 . Efter en skön förmiddags promenad på Söder, sitter husmanskost inte helt fel som lunch. Stomp med köttbullar å "krösamos". Hmmm så gott! Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
1000015864.jpg

Ledig dag.
Läser ikapp och tar en bild med kameran.

Länken på och med mer vikt på handleden känner jag mig åter nöjd med klockvalet.

Nya BB36 är riktigt skarp med bra AR och solid känsla trots liten storlek. Kombon av moderata dimensioner och twotone ger även lite vintage op/datejust vibbar.

Klarar mig nog minst veckan ut så bäst man passar på att köpa lotter nu när det är extra fint prisbord! 🎫

Har någon koll på om @v0n är med i matchen?

Är han fast i en isvak eller sitter han i bubbelpoolen med en pina colada och väntar på en styv handrygg från läderlappen? 🍸💣
Ja @v0n var är du min lilla sötnos?
Dag 12. Vita rocken på, arbetet kan börja.
20240312_100751.jpg

Bilden är någon timme gammal, men får duga som incheckning.
Behöver man vit rock på sig när man vaktar katt?

Har någon koll på om @v0n är med i matchen?

Är han fast i en isvak eller sitter han i bubbelpoolen med en pina colada och väntar på en styv handrygg från läderlappen? 🍸💣
Råkade sätta en ananasbit i halsen men visst är jag med å du kan hälsa pyjamashjälten @Mic1 att det här är busenkelt för en NWG som mig. Nästan fusk faktiskt 🤔😁
1000001044.jpg

1000001043.jpg

Senast ändrad:
det här går ju strålade! I år kommer jag klara det, och nu är jag på nytt OWGM PB!!!

2021: GP Kronograf, 4 Mars, ny klocka in -> NA ut... ❌
2022: Omega Calypso, 10 Mars, ny klocka in -> NA ut... ❌
2023: 2824-Dykare, 12 Mars, maskinhaveri -> NA ut-... ❌
2024: Rolex YM Mid ✅ 12 mars aaaaand going -> 31Mars!

IMG_5888.jpeg

Tillbaka
Topp