Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Noterade dessutom att Omark bar Tudor keps på väg in i Arenan. Antar att den kom med Chronon dom fick när dom vann NLA med Genève.
![]()
Yes, var den jag syftade på.Sett han med kepsen i flera sammanhang. Hade varit intressant och veta om det är av gammal vana eller om han är genuint intresserad.
Klockan är dock frän
![]()
![]()
Haha! Det stämmer. Det var jag. Kul att du kände igen mig. Men autografjägarna och paparazzi-fotograferna lyser med sin frånvaro utanför mitt hemInväntar beställd mat!
![]()
Såg dig på rapport igår förresten @Epicure.watches! Såg (och lät) bra ut
Sa till frun ”han är ju KS:are!”, jaha hur f*n vet du det sa hon då![]()
Äh, alla vet att du testat nyförvärvet på armen. Lika bra att lätta på samvetet?![]()
Då får du vänta ett tag till, jag chockar nog alla (inklusive mig själv) iårNope, väntar på att @Limeee ska ge sig först![]()
Då får du vänta ett tag till, jag chockar nog alla (inklusive mig själv) iår![]()
Dag 12.
![]()
Coolt.![]()
Du vet väl om att du har en likadan klocka som ÖB? Som jag här hade den stora äran att få ta ett wrist shot med. OBS! Arkivbild! Det är inte en bild som är tagen denna månad!