Charlie2k14
Basic
Dag 15
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Never ever go full retardNär man fyller år får man välja film, det är sen gammalt. Still in the OWG-game!
![]()
![]()
Grattis!När man fyller år får man välja film, det är sen gammalt. Still in the OWG-game!
![]()
![]()
Fan va kul att se att mitt gamla frikort får göra filmer fortfarande!Grattis!
Jag hade också ett förslag här hemma. Trodde verkligen jag hade en chans. Sen uppdagades att Lindsey Lohans senaste släppts på Netflix. Var bara att ge upp.
![]()
Never ever go full retard
Ursäkta uttrycket, det är ett citat.
Oj !!! vilken fin hundGrattis till alla vinnare!
...Man får hoppas på bättre tur en annan gång. Vinst nåt år iaf.
Men vinst kan också att få vara tillbaka på jobbet, och möta den lilla svartvita.![]()
Va kunde jag vinna ngt? Det trodde jag inteVinst 4: Wristbuddys – 1 keps, 2 band & 1 verktyg
587 @frommywrist
Kom igen Hååvee!Smått chockad över vinster i dragningen beger jag mig mot hallen för kval. Grattis alla vinnare
![]()
Bandy?Kom igen Hååvee!
100%
Jag är inte bitter
Redan planerat exit nästa vecka men skyller allt på utebliven vinst även denna gång![]()
Såg ut som ett gäng blöta katter. Eller ett glidande utedass kanske. Nej det är nya tag på söndag som gäller. Bryta ihop och komma igen och allt sånt där.
Fick din nyhittade lilla kompis vara med och se sig själv?Dags för kvällsmat och lite Filmtajm, tänkte köra ner duken och ladda Blu-Ray spelaren med filmen WALL-E.
![]()
Hm…ser att klockjäveln saktar sig igen!
![]()
Var länge sedan man såg denna rulle!
![]()
Självklart!100% Men allt för barnen + att man ändå är glad att man är med i matchen fortfarande!![]()
(Brist på) KARAKTÄÄÄÄRSjälvklart!
Jag hade nog räknat med att klara det i år, kommer dock få tillfälle nästa vecka att testa en klocka jag är nyfiken på, det tillfället kommer jag att ta![]()
Såg ut som ett gäng blöta katter. Eller ett glidande utedass kanske. Nej det är nya tag på söndag som gäller. Bryta ihop och komma igen och allt sånt där.
Brist på motivation jue, lotteriet är riggat(Brist på) KARAKTÄÄÄÄR![]()
Tack, ...vi delar ju svagheten för boston, även om mitt hjärta finns hos border.Oj !!! vilken fin hundja klockan åxå förståss
Men jösses så sötaTack, ...vi delar ju svagheten för boston, även om mitt hjärta finns hos border.![]()
Om dommaren är mutad, tutar och går på