Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bostonterriern tillhör min dotters familj och borderterriern på bilden var min senaste, och tyvärr... sedan några år gången över regnbågsbron.Men jösses så söta![]()
skulle vara kul att träffa dina hundar, framförallt boston, inte ofta man träffar på sådana
Så trist. Inte kul. svårt när hundar går bort. Min förra boston gick bort i slutet av 90 talet. Hmm har inte riktigt kommit över det ännu.Bostonterriern tillhör min dotters familj och borderterriern på bilden var min senaste, och tyvärr... sedan några år gången över regnbågsbron.
Wow, så häftigt. Jag lyckades parallellt med jobb följa de första 15 priserna. Sen klev jag in i möten och missade de sista lotterna. Men vilken pangkväll detta blev trots alltVinst 19: Svenska klockkanalen – 1 Seiko klocka
366 @Gustav92
HaliosGrattis alla winners!
Old watch alert, eller något…kan ju låtsas att den bara dök upp som en vinst.
![]()
OWG-klockan känns dock stabil.
![]()