Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måndag, lite trött och stressad imorse, gick snabbt när klocka skulle väljas…
![]()
Härligt, tackar! Ja mörkertalet är nog enormt30st har erkänt sig besegrade. Mörkertalet är nog dock mycket högre än så…![]()
Snyggt där, tack! Då ver jag vart jag ska hålla koll@Mic1 har finurligt nog lagt ut alla sina slaps i inlägg 2 i denna tråden.. Där finns längs ner även länken till sida 2 för fails. (fick bara vara ett visst antal bilder i ett inlägg)![]()
sätt upp mig på 2st direktVi kommer börja ta in förbeställningar i april. Tyvärr har vi inte ekonomi att köpa in en större batch utan att veta att de blir sålda. Men de är riktigt sköna kan jag meddela![]()
sätt upp mig på 2st direkt![]()
Vi kommer börja ta in förbeställningar i april. Tyvärr har vi inte ekonomi att köpa in en större batch utan att veta att de blir sålda. Men de är riktigt sköna kan jag meddela![]()