• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Mic1

Rolex
2-Faktor
Känslan när man vill köpa ett gäng lotter runt nummer 300-400 men det bara är 39 sålda…
1710793300984.gif
 

Uffe321

Omega
Paneristi
2-Faktor
Dag 18. När allt faller på plats, något som har "skavt" länge, hemma sent och gör något jag aldrig normalt gör, öppnar en flaska vin till en måndagsmiddag.. Min OWG-klocka har varit med hela dagen som en trogen följeslagare..
20240318_210156.jpg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
63C27E1E-E9FF-43E2-A9A3-9DB2D95BE180.jpeg

Godmorgon. Tnr:190608. Garanterat myggfritt idag. Snabb espresso innan en kort morgonpromenad i en kylslagen morgon. Förresten, "fladderlappen" kör numera lite extraknäck för att dryga ut sin overksamma tid under dygnet. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Skulle kunna dragit en copypaste från igår. -7,5 idag igen. Sjukstuga för resten av familjen så jag får göra min faderliga plikt och dra igång en brasa innan jag åker till jobbet så ingen fryser ihjäl här hemma. 19:e idag, Satan vad tiden rasar iväg.
IMG_5723.jpeg
 
Topp