Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Batman har väl slantar, du får köpa hela vägen upp till 400?Känslan när man vill köpa en gäng lotter runt nummer 300-400 men det bara är 39 sålda…
![]()
Alla vet att låga nummer vinner aldrigKänslan när man vill köpa en gäng lotter runt nummer 300-400 men det bara är 39 sålda…
![]()
Hmm just det ja, jag är ju Bruce WayneBatman har väl slantar, du får köpa hela vägen upp till 400?![]()
Trodde ni att jag hade glömt? Att Batman blivit en mjukis?Tycker för övrigt det var dåligt med deltagande i veckans raffleKöper ni inte lotter till nästa vecka batslappar jag era pappor
Är det bara trötta måndags-ögon eller den bezeln helt off….?Hoppas nästan på långsam leverans;-)
![]()
Är det bara trötta måndags-ögon eller den bezeln helt off….?
Hoppas det är en optisk illusion och inte vridringen som är ovalÄr det bara trötta måndags-ögon eller den bezeln helt off….?
Din pappa kan sova lugntKöper första vändan med biljetter
![]()
Som en liten man i blått säger: tackar tackarDin pappa kan sova lugnt
Godnatt pappa!!Din pappa kan sova lugnt
Den kanske ordnar upp sig när den får sitta på ägarens handled…Hoppas det är en optisk illusion och inte vridringen som är oval!