• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
19AB27A0-239E-4C84-A23E-734BBD58039F.jpeg

Tnr:190839. Yes, tar mig en mugg kaffe efter att nyss varit å tvättat bil. Ha’re bäst//🧐
 
Senast ändrad:

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Dag 19 börjar med ett misslyckande. pga strulande morgonlogistik failar jag kapitalt i min ambition att hålla Speedy Tuesday-traditionen vid liv denna v. Jag rafsade åt mig, det för dagen rätta bandet, samt bandverktyg och allt var på spåret till jag mellan 2 möten skulle skrida till verket och ställa saker till rätta. Inser då att jag glömt bort att gårdagens bank har quick release springbars.........
Jag får ta igen det och låtsas som ingeting för kvällsincheckningen.

IMG_0796.jpeg
IMG_0797.jpeg
 
Senast ändrad:

Olipheus

Rolex
2-Faktor
En liten pappadag idag, inte lika mycket till allas förtjusning. Man är ganska värdelös så här i början. Men vänta bara tills du börjar gilla bilar och motorcyklar, älskade vän 😁

Haiku:

Utan bröst är man
bara en ful gubbe här.
Inte det sämsta!

1000014270.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Jag utgår från att det finns betydligt fler G-Shocks i ditt hem än Kojsalamm. Vet du förresten varför det heter Kojsalamm?
Finns rätt många fler G-shocks än lamm ja🙂
Men lammskocken har byggts upp under betydligt fler år efter besök på Öjn😃
Vet bara att Inger Forslund som gjorde dom är bortgångne och att det nu är en släkting till henne som återupptagit tillverkningen.
Fyll gärna på med mer fakta🙂
 
Topp