Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasiken va kul!!!!
Fan på tiden att man fick köpa lotter i 300-serien
2021 gav varje deltagare i snitt 495kr, för att slå det snittet behöver vi komma upp i 144 600kr. Kom igen nu! Alla vinster ligger i 400 serien det är sen gammalt![]()
Well well well…Vinstlotterna i 400 serien är inom räckhåll, passa på att köpa nu!
11 av 13 vinstlotter var alltså i 300 och 400 serierna…Åsså sammanställningen
Vinst 1: REM - Läderband
395 @Tokka
Vinst 2: IFLW – Klockställ
343 @Nilzén
Vinst 3: Wristbuddys – 1 keps, 2 band & 1 verktyg
496 @bag
Vinst 4: Erikson urhandel – Sinn reseetui
209 @Christoban
Vinst 5: Watchwear – 4 band
365 @Watchparazzi
Vinst 6: Tid och ting – 1 Nato & 1 läderband
427 @dropic
Vinst 7: KS Webshop – Bok + nyckelring
433 @59ghia
Vinst 8: KS Explorers Club – Mugg + band
150 @Professor S
Vinst 9: Sandra Teresa – Guldförgylld örhängen med guldförgyllda glaspärlor
483 @nikkeVII
Vinst 10: Kaplans – Presentkort 1000kr
320 @Clocksson
Vinst 11: Leijona – Duk & bricka
379 @Christofferswatches
Vinst 12: Söner watches – Valfri Söner Momentum- eller Legacy-klocka
368 @Watchparazzi
Vinst 13: Leijona – klocka Tölöö special grey
447 @Vinterdykarn
STORT GRATTIS TILL SAMTLIGA VINNARE![]()
@Berns
Köpte 4 lotter men bara 2 inlagda i listan
@Berns vi kan väl kompensera @Been med två lotter och @chezz81 med en till nästa veckas lotteri?Jag betalde 250 kr och fick fyra lotter denna gång.
Men det är sånt som händer. Kan inte vara lätt att hålla koll på allt. Och huvudsaken är att pengarna gör nytta.
Bra jobbat med lotteriet @Berns
Vi ser fram emot en bild med örhängena monteradeWohooooo
![]()
Haha absolutVi ser fram emot en bild med örhängena monterade![]()
Andra veckans örhängesvinst (som jag fick köpa efteråt pga ingen vinst) ser ut så här i @Roosterwife `s öraHaha absolut![]()
Absolut, jag tar på mig missen. Kom ut från möte 15 min innan sändning och hade hela dagens lottköp att redovisa.
SKITKUL! Fuck youFasiken va kul!!!!
Du skulle köpt 5Alltså, jag hade 4 lotter i dagens dragning men vann inget. Otroligt konstigt…
![]()
Kan du inte skylla bort ungarna till nån annan då??Blev så förbannad av dagens lottdragning att jag var tvungen att lägga mig ner! Får hoppas man har bättre lycka i kvällens eurojackpot dragning. Ladda batterierna nu inför kvällens aktivitet. Kidsens skola har musikal idag och imorgon så det blir väl säkert jävligt skoj![]()