• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

22/31 nu har jag klarat mig längre än förra året.. Nu ska jag bara undvika att bli lurad i år så ska vi nog redan ut detta.. Nu tar vi helg och tar sikte mot stan för en AW.. Trevlig helg!

1000025175.jpg

Känner ett behov av att tala om @Berns bomb i direktsändning: Potentiellt är 2024 års upplaga den sista OWG March. Jag har full förståelse för ett energin tryter hos de eldsjälar som hållit liv i rörelsen "i alla år" och att en hjälte som själve Berns vill träda tillbaka. Men inte kan vi väl låta OWG March dö? Jag tror vi är många ute i stugorna som kan och vill dra ett större strå till OWGM-stacken.

Ask not what OWG can do for you! Ask what you can do for OWG!

Har jag fel?

Vinst 8: KS Explorers Club – Mugg + band
150 @Professor S
Wow, min första OWGM-vinst och vilket drömpris!

Bandet kommer sitta fint på förra årets OWGM-klocka och trivas med det andra KS Explorer-bandet som jag budade hem i välgörenhetslotteriet för 2-3 år sen för nätta 1250kr (och som använts flitigt sen dess) 👌
IMG_6767.jpeg

Senast ändrad:
Har beställt min belöning efter OWG. Gått och ruvat på en sån ett tag nu, och efter att sett vad @Limeee skaffat sig fick jag äntligen tummen ur.
Nej ingen Omega Plopp då jag inte ville donera nån njure just nu (oklart förresten om en 58-årig gubbnjure skulle dra in tillräckligt med flis till en sån).
Nej, jag nöjer mig med en ploprof hommage från Steeldive. I brons för säkerhets skull så ingen tror jag försöker fejka Omega. Min första bronsare, (det var väl på tiden).
Den kommer förhoppningsvis inte före 1 april då jag är rädd att min karaktär skulle kunna svika mig. Men trevligt ska det bli när den kommer.
En sån här.

Känner ett behov av att tala om @Berns bomb i direktsändning: Potentiellt är 2024 års upplaga den sista OWG March. Jag har full förståelse för ett energin tryter hos de eldsjälar som hållit liv i rörelsen "i alla år" och att en hjälte som själve Berns vill träda tillbaka. Men inte kan vi väl låta OWG March dö? Jag tror vi är många ute i stugorna som kan och vill dra ett större strå till OWGM-stacken.

Ask not what OWG can do for you! Ask what you can do for OWG!

Har jag fel?
Tror definitivt det finns tillräckligt med eldsjälar för att hålla det vid liv om det skulle vara så

Har beställt min belöning efter OWG. Gått och ruvat på en sån ett tag nu, och efter att sett vad @Limeee skaffat sig fick jag äntligen tummen ur.
Nej ingen Omega Plopp då jag inte ville donera nån njure just nu (oklart förresten om en 58-årig gubbnjure skulle dra in tillräckligt med flis till en sån).
Nej, jag nöjer mig med en ploprof hommage från Steeldive. I brons för säkerhets skull så ingen tror jag försöker fejka Omega. Min första bronsare, (det var väl på tiden).
Den kommer förhoppningsvis inte före 1 april då jag är rädd att min karaktär skulle kunna svika mig. Men trevligt ska det bli när den kommer.
En sån här.
Kul!! Grattis, plopp som plopp👌
Din är ju iaf inte möglig och kan användas, min var inte tät när den testades idag hos lokal uris😁
IMG_7773.jpeg

Senast ändrad:
Matlagning pågår på induktionshäll, varför klockan får vila på behörigt avstånd.
Nedrans PostNord! Inte ens när de meddelar att en klocka INTE kommer att levereras i tid kan hålla det de lovar. Under dagen levererades mitt senaste förvärv, dessutom direkt i brevlådan. Nej, vi struntar i att försändelsen skulle skickas som rek. 🙄
Mao tre nyanlända klockor som ligger och väntar på att jag skall OWG-fejla. Men det kan de glömma, inte när jag har kommit ända hit.
20240322_185409.jpg

Tillbaka
Topp