Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur lyckas du ha så välbevarat tryck?Trevlig fredag OWG-kompisar!!!![]()
Som vi alla vet är han ju svårt (flippar)sjuk men inget barn längre. Det kanske finns en förening för såna insamlingar åxå......Limees stora dag
Det är sprillans nytt! Fick det igår.Hur lyckas du ha så välbevarat tryck?
På mitt band kan man knapt skönja trycket längre. Iofs är jag inget vidare snäll mot det så det alltid sitter på när jag och Expyn utforskar mindre urbana miljöer tillsammans.
Vi får se vem som blir först med en Mars-timer till nästa år. Jag är riktigt sugenFel ur på resan… defenitift !!
Men,men.. Mars är Mars.![]()
Verkar inte som att raffle-sidan är uppdaterad med dina lotter. Forts 388 (plus dina 3). Jag måste in i möten nu så jag hinner inte följa hur många lotter som säljs innan dragning så jag slänger in 10 st till nu för säkerhets skull. Hoppas såklart fler köper lotter för barnens skull.Japp. Då är vi uppe i 6.6 dvs typ 7. I tillägg till mina 10 sen innan utmaningen.
Still going strong!
Bra upprop! Kompletterade med 10st extra lotter till veckans dragning.Lågvattenmärke!!!!!!
Viktigt budskap till alla OWG-vänner!!
Köp lotter inför morgondagens dragning!!!
Vad är det som händer????? Jag köpte precis lotter till veckans dragning. efter mina 10 lotter har vi bara sålt 271 st????
Bättre kan vi/ni.
Jag utmanar er. För var 10:e lott ni köper så matchar jag med 1
@Mic1 vaknaPANGsa det bara så satt det en 4mm tunn AP runt handleden. Fick den framlangad framför mig och hann inte reagera.
Sorry!
Tog visserligen inte av mig min Garmin. Men förstår att det är Game Over.
So long suckers!
Lugn o fin nu.
PANGsa det bara så satt det en 4mm tunn AP runt handleden. Fick den framlangad framför mig och hann inte reagera.
Sorry!
Tog visserligen inte av mig min Garmin. Men förstår att det är Game Over.
So long suckers!
Den visste var den tog