Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, hade du ritat in visare på den där hade det varit farligt nära failInledde dagen med besök på badhuset och det här är väl det närmsta variation man kan komma utan att fuska tänker jag.
![]()
Nu är såklart ordningen återställd dock.
![]()
Varning för dad joke
Men allvarligt.... att faila när man har hela OWGMs snyggaste dinka, och med bara en vecka kvar.Varning för dad joke
![]()
Jäklar vilken trevlig kärraDag 24 och yngsta grabbens födelsedag! Kastade på ett Phoenix nato dagen till ära.
Fyra bast och har blivit med timmerbil.![]()
Pappan ser fram emot sopade gator.
![]()
Vi kan låta folket bestämma. Får ditt inlägg 20 reaktioner eller mer så klappar jag till @TotteH en gång tillMen allvarligt.... att faila när man har hela OWGMs snyggaste dinka, och med bara en vecka kvar.
Jag tycker nog att en bonus-bat-slap är befogad.![]()