Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just det. Söndag idag tack för påminnelse![]()
Drar upp klockan för tredje gången den här månaden.
Jag beställer ett för 2025, tackKul att se armbandet. Hade ambitionen att pärla nya i år men det kom av sig. Blir det en OWG March 2025 så ska jag köpa nya pärlor!
Men allvarligt.... att faila när man har hela OWGMs snyggaste dinka, och med bara en vecka kvar.
Jag tycker nog att en bonus-bat-slap är befogad.![]()
Ja det tog ju inte lång tid… Ledsen @TotteH men folket har talatVi kan låta folket bestämma. Får ditt inlägg 20 reaktioner eller mer så klappar jag till @TotteH en gång till
Keep 'em coming
Jo, 70-talet verkar ha varit en förvirrad tid...Ful och ful.... tja, det var ju så påsktupparna såg ut på 70-talet, och det var ju normalt då.![]()
Jag är sugen på att åka över kommungränsen och ge dig en IRL-lavett! Hur kan du åka ut med coolaste klockan någonsin?!Keep 'em coming![]()
Bara att gratulera, dina hejarramsor verkar ha gjort susen.
Tråkigt för Västervik! Men Silverköping gillar man inte här.Bara att gratulera, dina hejarramsor verkar ha gjort susen.
Själv är det tyngre, Västervik åkte ju ur (ingen skräll ändå) och LHC ligger ju under med 0-2 i matcher efter muppiga förlängningsförluster.![]()
Well, man åkte ju ur redan förra året men klarade sig pga Vita Hästens konkurs. Så var väl kanske dags för en omstart.Tråkigt för Västervik! Men Silverköping gillar man inte här.![]()
Jag kämpar vidare men den var oväntat svår.Starkt! Jag har dåligt samvete för att jag lurade på dig det där fanskapet.