• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Anmäld med en Explorer II. Ska vi köra så att alla som anmäler sig med en Explorer I eller II får betala 500kr till Min Stora Dag om man fuckar up? Nån sorts försiktighetsavgift🤷‍♂️ @Frontendarn @Jesborn än så länge.
IMG_8424.jpeg
Haha, jag är på! Ser inte att det ska kunna ske 🙈
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Anmäld med en Explorer II. Ska vi köra så att alla som anmäler sig med en Explorer I eller II får betala 500kr till Min Stora Dag om man fuckar up? Nån sorts försiktighetsavgift🤷‍♂️ @Frontendarn @Jesborn än så länge.
IMG_8424.jpeg

Jag är med på den regeln! En 500-hunka extra till Min Stora Dag för alla Explorerbärare som failar.

Haha, jag är på! Ser inte att det ska kunna ske 🙈
Oh tur jag tog Emergencyn och inte Exp2, det hade ju varit kört för mig🤣

Har vi nåt gäng med Emergency på OWG? @Berns @TibbeTabb 😎
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Oh tur jag tog Emergencyn och inte Exp2, det hade ju varit kört för mig🤣

Har vi nåt gäng med Emergency på OWG? @Berns @TibbeTabb 😎
Det var då själve f*n vad du var vek i år. Känns som du skulle behöva en uppsträckning i förebyggande syfte
1708090419400.gif


Jag har dig inlagd kl15:00 (9am Gotham Time) den 3/3, funkar det eller ska du vara med hela månaden nu?

IMG_2136.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Det var då själve f*n vad du var vek i år. Känns som du skulle behöva en uppsträckning i förebyggande syfte
1708090419400.gif


Jag har dig inlagd kl15:00 (9am Gotham Time) den 3/3, funkar det eller ska du vara med hela månaden nu?

IMG_2136.jpeg
Haha ja men kl 9 låter absolut rimligt, det schemat ska jag nog kunna följa!

Det enda jag är rädd för nu är om vi verkligen behöver en timmes smisk inbokat, för min del räcker 30 min😜
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
I en annan tråd diskuterade vi följande upplägg vad gäller skrattemojin och dess frånvaro.

kslike = 😂

Alltså, grön tumme upp på ett inlägg är lika med ”😂”. Känns extra viktigt inför kommande månad! Vad tror vi om det?
 

Jesborn

KS Explorers Club
Otroligt omtänksamt, vi har att göra med en snäll Batman iår! Hoppas han är lite förlåtande för snedsteg om man bara råååååkar pröva en annan klocka en kort dag eller så😂
Jag har en känsla av att Batman drar en vals för gallerierna här i uppsnacket och kommer vara mer pervers än vanligt. Du borde köra på Explorern @Limeee för din egen säkerhets skull.
 
S

Staafen

Guest
Jag skulle vilja skicka lite kärlek till min vän @Berns som återigen roddar ihop OWG. Årets höjdpunkt på KS och insamling till ett otroligt fint ändamål. Jag kommer inte vara med i år men skänker givetvis en slant. Lycka till allesammans! ❤️
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp