Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte det som är grejen med OWGM? Göra det lite svårt för sig…Fordi den er vintage og rimelig out-of-vogue?
Game on:Är det inte det som är grejen med OWGM? Göra det lite svårt för sig…![]()
Yellow magic är absolut inte min typ av klocka, men den kändes förvånansvärt skön på handleden. Lite i dyraste laget för en ploj-klocka baraGame on:
![]()
Fantastisk lume på den där rackarenÄntligen!
Då var man anmäld och OWGM klockan provad!
![]()
Jo, den var riktigt braFantastisk lume på den där rackaren
(såg din insta-bild)
Nu blir jag ännu mera sugen på att byta till den härÖnska
Jo, den var riktigt bra
![]()
Lite knepigt bara att se minutvisaren.
Coot! Det är alltså lume på drakens ”horn”!Nu blir jag ännu mera sugen på att byta till den här!
Ja, både på hornen och ögat som just nu doldes av visaren!Coot! Det är alltså lume på drakens ”horn”!
Klart du ska gå på den där!
Amen va f*n! Jag ska ju köra en sånEfter ett par års frånvaro från OWGM är jag nu tillbaka i matchen! Senast körde jag på ett säkert kort men den här gången tror jag att jag ska göra det lite mer utmanande.
Har inte riktigt bestämt mig men det lutar åt följande:
![]()
+
![]()
+
![]()
Dvs en Casio G-Shock GA-B2100C-9AER
![]()
Amen va f*n! Jag ska ju köra en sån
Vi kan ju o andra sidan köra hand i hand, och stötta varandra när det känns kämpigt![]()
Åhå enNu blir jag ännu mera sugen på att byta till den här!
Dags att presentera årets vapen för MarsG-B001MVE
Genialt eller fusk?Dags att presentera årets vapen för MarsG-B001MVE
![]()
![]()
![]()
![]()
Den kallas för JasonDen där hålförsedda looken på boettens nedre del känns bekant på något sätt…
![]()
Den kallas för Jason![]()
För mig är det utan tvekan Hannibal Lecter, den har t.om. galler för munnen. Du får passa armen när du bär den där en hel månad. Den har säkert ett hudcellsdrivet urverk.
![]()
Hudcellsdrivet?!?![]()
Vi får kalla den Haniball Jason dåFör mig är det utan tvekan Hannibal Lecter, den har t.om. galler för munnen i en av sina varianter. Du får passa armen när du bär den där en hel månad. Den har säkert ett hudcellsdrivet urverk.
![]()
Anmäld och ställer in mig i Vulgo Bulgo gängetAnmäld! Någon mer i Vulgo Bulgo gänget? Fyfan, klarade förra året med min Santos men blev djupt deprimerad.![]()
![]()