• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Eboz

Omega
Bring it on! Det ska vridas varje morgon. Hur svårt kan det vara…😯
 

Bilagor

  • IMG_3114.jpeg
    IMG_3114.jpeg
    289.4 KB · Visningar: 14

Taxman

Rolex
2-Faktor
Efter ett par års frånvaro från OWGM är jag nu tillbaka i matchen! Senast körde jag på ett säkert kort men den här gången tror jag att jag ska göra det lite mer utmanande.

Har inte riktigt bestämt mig men det lutar åt följande:

IMG_3948.jpeg


+

IMG_3947.jpeg


+

IMG_3949.jpeg



Dvs en CasiOak G-Shock (GA-B2100C-9AER)

IMG_3951.jpeg


Edit: katten hade den dåliga smaken att spy på mattan medan jag skrev inlägget så det blev lite ryckigt i postningen.
 
Senast ändrad:

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Efter ett par års frånvaro från OWGM är jag nu tillbaka i matchen! Senast körde jag på ett säkert kort men den här gången tror jag att jag ska göra det lite mer utmanande.

Har inte riktigt bestämt mig men det lutar åt följande:

IMG_3948.jpeg


+

IMG_3947.jpeg


+

IMG_3949.jpeg



Dvs en Casio G-Shock GA-B2100C-9AER

IMG_3951.jpeg
Amen va f*n! Jag ska ju köra en sån 😂

Vi kan ju o andra sidan köra hand i hand, och stötta varandra när det känns kämpigt 😄
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Amen va f*n! Jag ska ju köra en sån 😂

Vi kan ju o andra sidan köra hand i hand, och stötta varandra när det känns kämpigt 😄

Sorry! 😂

Kanske ett tecken på att det är den optimala OWGM-klockan? Inte för stor och inte för liten, analog och mkt ”klockkänsla” samtidigt som den har bra funktioner och slutligen lite lagom utmanande med den gula färgen.
 
Topp