• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Anmäld och ställer in mig i Vulgo Bulgo gänget😄.
IMG_7758.jpeg
Forza Vulgo Bulgo! 🇮🇹
 

LHOTSE

Cartier
Anmäld. Andra året, förra året fegade jag med att köra Garmin Forerunner 905. Inte lika feg i år så det får bli Malm Catalina DLC som jag sällan tröttnar på. Rolig klocka helt enkelt och förhoppningsvis kan det ge mig styrka att klara hela månaden. 😉

IMG_7020.jpeg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Precis!!
Blir iofs lite orolig när det nämns strap-monster😬
Men så länge det inte är tillsammans med en läderdykare så borde det vara lugnt?? 😳
Hade hoppats att läder-dykar-ämnet var begravt men nu kom det upp till ytan igen 😂
Är väl bara att erlägga anmälningsavgiften i deras namn…? 😉
…är det lagligt att limma fast en klocka på någons handled?
Frågar åt en vän så inget jag själv tänkt på 🙄
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
1.Hade hoppats att läder-dykar-ämnet var begravt men nu kom det upp till ytan igen 😂

2. …är det lagligt att limma fast en klocka på någons handled?
Frågar åt en vän så inget jag själv tänkt på 🙄
1. Förstår inte riktigt själv varför... Men kan avslöja att det är minst lika känsligt ämne att montera ett läderarmband på en G-shock 😳
IMG_20221025_204109.jpg


2. Tror inte jag läst i någon lag-bok att det skulle vara olagligt... Så fram med limmet bara😁
 
Senast ändrad:

Mic1

Rolex
2-Faktor
Ursäkta, men är det inte lite dåligt tryck på deltagarlistan? 66st och enbart 9dagar kvar :eek:
Vår tråd ligger inte längre i vanliga diskussionsforumet utan i en egen avdelning så vi har inte samma exponering mot gemene man. Detta kan dock åtgärdas genom att alla här inne:

1) tvångsanmäler vänner och familj*
2) spammar alla trådar med OWG-reklam 😉
IMG_2173.jpeg

*husdjur och otrevliga grannar godtas också
 
Topp