• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
26

IMG_2968.jpeg
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Ser av en slump att jag står på 1999 inlägg vilket betyder att jag gjort mer än 300 i den här tråden på under en månad. Sjuka jävlar är ni.

Aja, istället för att lägga upp en hel tråd på generella forumet så att random folk jag aldrig pratat med kan gratulera mig för ”bedriften” att ha gjort 2000 inlägg shitpostar jag här istället. Kram på er.

Varför är det så få Banangifar i tråden?
1711476309134.gif
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ser av en slump att jag står på 1999 inlägg vilket betyder att jag gjort mer än 300 i den här tråden på under en månad. Sjuka jävlar är ni.

Aja, istället för att lägga upp en hel tråd på generella forumet så att random folk jag aldrig pratat med kan gratulera mig för ”bedriften” att ha gjort 2000 inlägg shitpostar jag här istället. Kram på er.

Varför är det så få Banangifar i tråden?
1711476309134.gif
”Grattis till bedriften”😉
 

jocklas

Cartier
2-Faktor

Haha jag visste att någon stackare Skule skruva obekvämt på sig. Inte visste jag att skruven innehöll en lavett från beef milk man 🥳
Bevis 1 på hur svårt den här tråden är att följa 🙃

Testar en ny strategi, köpa klockor som jag inte ens vill ha. Som den här, då är det ju bättre att fortsätta bära Emergencyn🤪
IMG_7923.jpeg

Grymt snygg ju! Jag hade inte kunnat hålla mig från att testa ;)
 
Topp