Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neither! Beef milk all the way, baby
![]()
Kan ju för sakens skull förtydliga att Batman är uppvuxen på grön mjölk men numera bara har motsvarigheten till röd mjölk (3%?) då batwife säger att det är sån batkids ska ha
Här kommer ännu ett litet klipp från din vlogKan ju för sakens skull förtydliga att Batman är uppvuxen på grön mjölk men numera bara har motsvarigheten till röd mjölk (3%?) då batwife säger att det är sån batkids ska ha
![]()
Blandras!Konstig hund!
”Grattis till bedriften”Ser av en slump att jag står på 1999 inlägg vilket betyder att jag gjort mer än 300 i den här tråden på under en månad. Sjuka jävlar är ni.
Aja, istället för att lägga upp en hel tråd på generella forumet så att random folk jag aldrig pratat med kan gratulera mig för ”bedriften” att ha gjort 2000 inlägg shitpostar jag här istället. Kram på er.
Varför är det så få Banangifar i tråden?
![]()
Remember to only screw down because you never want to screw up…Screwing here, Screwing there
![]()
Du skulle kommit ner till bygghandlen i bakgrunden så kunde jag bjudit på en halvdan maskinkaffeBlev ett besök i Karlskrona idag.![]()
Stort grattis till ringmärkningInte en ny klocka - men ett nytt smycke![]()
![]()
Sicken jäkla turVäntar på frugan.
Går fortfarande lätt.
![]()
Testar en ny strategi, köpa klockor som jag inte ens vill ha. Som den här, då är det ju bättre att fortsätta bära Emergencyn
![]()
Sjukt roligt det där