• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Checkar in med efter badminton-macka.
För att spinna vidare på mina tidigare i-landsproblem med parkering så slutade det med att jag ställde mig vid padelbanorna 😎
image.jpg
Helt rätt. Håller man på med låtsassport kan man låtsas köra bl dit med!
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Stort grattis till ringmärkning 🥂🍾

För att inte reta upp Fladdermusmannen som stryker här omkring blir det Bud efter löppasset. Det tar emot, men... Bud is... Life.
1000028953.jpg

Ps.
Grattis till förlovning/vigsel @Professor S !
Ds.

Har du blivit ringmärkt? Grattis!

Stort tack vänner! (OWG)-mars har varit en fantastisk månad på många sätt 🫶
 

Jesborn

KS Explorers Club
Hur går det för Kamelerna? Jag levde farligt och parerade Batman med en hårsmån idag… Jag satt och grejade hemma och satte på länk på min Camel och var orimligt (!) nära att sätta på mig den för att ta ett kort. Som tur var kom jag på mig och fick plåta den liggandes istället. Ska bli gött att börja kunna bära den snart igen. Inte många dagar kvar nu!

DSC08823_VSCO.jpeg
8941111A-736C-4204-82E2-496B3FB0444D.jpeg
DSC08823_VSCO.jpeg
IMG_7461.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Hur går det för Kamelerna? Jag levde farligt och parerade Batman med en hårsmån idag… Jag satt och grejade hemma och satte på länk på min Camel och var orimligt (!) nära att sätta på mig den för att ta ett kort. Som tur var kom jag på mig och fick plåta den liggandes istället. Ska bli gött att börja kunna bära den snart igen. Inte många dagar kvar nu!

DSC08823_VSCO.jpeg
8941111A-736C-4204-82E2-496B3FB0444D.jpeg
DSC08823_VSCO.jpeg
IMG_7461.jpeg
Vi hänger i!! 🐪🐪🐪 Även om @oddface inte checkat in på några dagar… Men litar på att kraften är stark hos honom, vår Camel-broder 🙏🏼😎🐪

Den är sååå snygg alltså!! Blev ju riktigt nice med länk också 😍 Imponerande att du motstod frestelsen!
 

Jesborn

KS Explorers Club
Vi hänger i!! 🐪🐪🐪 Även om @oddface inte checkat in på några dagar… Men litar på att kraften är stark hos honom, vår Camel-broder 🙏🏼😎🐪

Den är sååå snygg alltså!! Blev ju riktigt nice med länk också 😍 Imponerande att du motstod frestelsen!

Gött att höra att kamel-kraften är stark! Samma med Explorerkraften😊 vi får skramla ihop lite lotter nu här med de sista dagarna bara!

Ja, den är najs på länk faktiskt. Brukar alternera lite mellan läder, canvas och länk för att spara på originalbandet.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Gött att höra att kamel-kraften är stark! Samma med Explorerkraften😊 vi får skramla ihop lite lotter nu här med de sista dagarna bara!

Ja, den är najs på länk faktiskt. Brukar alternera lite mellan läder, canvas och länk för att spara på originalbandet.
Instämmer! 🎟️🎟️🎟️🥰

Godmorgon och incheck dag 27! Jäklar alltså, snart är det över hörni 🐪😎 #TeamCamel
IMG_2405.jpeg
 
Topp