• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

FAA7FFE6-418D-4A53-856E-8D2A143CFB6B.jpeg

Godmorgon. Tnr:270618. Morgonkaffe stundar å sen blir det en morgonpromenad som gäller. Svartjobbar du nu igen"Fladderlappen" ? Kan nog inte göra ROT avdrag om man anlitar honom efter 1:a april. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Vi hänger i!! 🐪🐪🐪 Även om @oddface inte checkat in på några dagar… Men litar på att kraften är stark hos honom, vår Camel-broder 🙏🏼😎🐪

Den är sååå snygg alltså!! Blev ju riktigt nice med länk också 😍 Imponerande att du motstod frestelsen!
Jag försöker bara vara konsekvent, kan ju inte börja vara bra på att checka in helt plötsligt 😉
Men kamelen är alltid med 🐫
IMG_20240327_091311_edit_165302256476337.jpg

Dymmelonsdag, idag skall alla kyrkklockebärare i OWG March ersätta sina metalkläppar med såna i trä för att dämpa klangen i klockan. Vi vanliga klockbärare kan kanske byta bandet till ett annat och @Virknisse eventuellt snodden till sitt solur. Jag kämpar på med min Laco Atacama och det går bra men om det blir OWG March även nästa år skall jag nog återgå till att bära en klocka med ett mekaniskt urverk. Det känns mer levande på något sätt.

IMG_6921.jpeg

IMG_6916.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp