Och där trillade en ny Aqualand in... blir att maximera användandet av denna resten av dagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
My hometownÄr på jobb uppe i Övik till imorgon så OWGM-klockan är redan på. Dessutom min första Longines och GMT månaden till ära.
![]()
![]()
...alla som klarar hela OWGM med en...Submariner är med i en exklusiv utlottning av lite prylar från Klocksnack Explorers Club...Man behöver alltså inte vara medlem i klubben (ännu). Det räcker med att klara hela OWGM med någon av ovan nämnda modeller.
Absolut inte, är du galen?
Ja det hade varit trevligt.My hometownVi körde klocklunch idag bara ett stenkast från ditt hotell. Du skulle varit med ju…
Allt är mitt fel eller??Anmäld och avgift betald… mobbad till att välja denna så då får det bli så!
LÄCKERSUBEN:
![]()
Säger som @loevhagen , game on. Jag fegar däremot lite då jag eventuellt tänkt strapatsa lite under månaden. Det blir Expy II i år.Tillåt mig att höja insatserna något. Alla som klarar hela OWGM med en Explorer, Explorer II, eller en Submariner är med i en exklusiv utlottning av lite prylar från Klocksnack Explorers Club. Exakt vad återkommer jag med.
Man behöver alltså inte vara medlem i klubben (ännu). Det räcker med att klara hela OWGM med någon av ovan nämnda modeller.
![]()
Du menar avGIFt?Blev det inte Gif-avgift förra året efter översvämming/spammning av dessa små rörliga bilder i tråden?
Jaha, är det nu man ska gå ner i arbetstid för att kunna hänga med här i tråden?![]()
På mitt jobb kör vi mycket frihet under ansvar, så ser framemot att uggla den här tråden 8h/dag under mars!![]()
Blev det inte Gif-avgift förra året efter översvämming/spammning av dessa små rörliga bilder i tråden?
Du menar avGIFt?![]()
![]()
//MVHGothamGöteborg
Blev det inte Gif-avgift förra året efter översvämming/spammning av dessa små rörliga bilder i tråden?
Vita SS blir ju perfekt.Jag kan inte bestämma mig för vilken jag skall ha. Hjälp!
![]()
Satfläsk! Bara timmar kvar nu.
![]()