• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Och där trillade en ny Aqualand in... blir att maximera användandet av denna resten av dagen!

IMG_6044.jpeg
 

Klockentusiasten

Cartier
2-Faktor
Dåså, då är man anmäld! 2:a året för mig. Förra vändan blev det min Hamilton khaki field bronze. Klarade 13 dagar. Målet är att komma längre i år. Så nu kör vi på ett säkert kort: Certina ds action diver 38mm. Stål, länk, robust och pålitlig. Taggad inför imorgon. Lycka till allihopa!! :D
IMG_20221021_154946_971.jpg
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Tillåt mig att höja insatserna något. Alla som klarar hela OWGM med en Explorer, Explorer II, eller en Submariner är med i en exklusiv utlottning av lite prylar från Klocksnack Explorers Club. Exakt vad återkommer jag med.

Man behöver alltså inte vara medlem i klubben (ännu 😉). Det räcker med att klara hela OWGM med någon av ovan nämnda modeller.

IMG_2109.jpeg
Säger som @loevhagen , game on. Jag fegar däremot lite då jag eventuellt tänkt strapatsa lite under månaden. Det blir Expy II i år.
IMG_7588.jpeg
img_9541-jpeg.2479215


IMG_9891.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_9541.jpeg
    IMG_9541.jpeg
    809.3 KB · Visningar: 14
Topp