• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Mic1

Rolex
2-Faktor
Finns det intresse för en inför-OWGM-terapistund på Clubhouse ikväll?? 🙂
Där dom som vill kan snacka av sig sin marsångest😁
1709229334621.gif
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
IMG_9594.jpeg

Tror faktiskt att jag lyckades donera deg i år med (fick kvitto från ’Min Stora Dag’) 🤟🏻
Hursomhelst: Här är min tidmätare för OWG 2024. Jag körde ju miniräknare-Casio förra året och det gick galant så det blir detsamma i år, detta år blir det dock den inverterade varianten som fått idel spott och spe från alla håll och kanter.

Game on boys and women 🤩
 

Quercus robur

Omega
2-Faktor
Är såklart med även detta år, vilket blir tredje gången som jag deltar! Är ju inne på forumet varje dag men skriver sällan, det är dock givet att man dyker upp igen för OWG! Blir så himla glad av detta evenemang :heart:

Kör på något svårare än tidigare, samtidigt som det inte är lika radikalt som för vissa andra.
2022 - Citizen BN0190 ✅
2023 - Wolbrook Skindiver WT Professional ✅
2024 - ....

Blir en 'Seiko 5 One Piece Zoro' som jag köpte på grund av nostalgi för serien! Även om det var ett antal år sedan man slutade följa den.
Inte direkt vad jag brukar ha på jobbet, och jag behöver nog ett nytt band... Men nog ska man allt klara av hela månaden utan problem!

seiko5zoro.PNG
 

Bilagor

  • seiko_5_sports_one_piece_limit_.jpg
    seiko_5_sports_one_piece_limit_.jpg
    62 KB · Visningar: 2
Topp