• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

roosterman

G-shock
2-Faktor
😍 🤩 😍
1709243058370.png
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Anmäld i elfte timmen. Lysande! Återkommer med vilken klocka jag har valt som OWG-krigare under morgondagen.

IMG_5983.jpeg


I likhet med @NiklasF och Klocksnack Explorers Club-gänget tillåter jag mig att höja insatserna något. Alla som klarar hela OWG March 2024 med en Laco Atacama Quartz, Laco Atacama II, eller en klocka från Laco överhuvudtaget är med i en exklusiv utlottning av lite helikopter- och Försvarsmaktsrelaterade prylar från Fliegerchronograph Club. Exakt vad återkommer jag med senare. 😉
 

Seregon

Omega
Anmälde mig precis. Första gången med OWG (och andra inlägget någonsin efter en tids lurkande).
Blir min Clemence Photic Diver som jag inte helt har klickat med sedan jag köpte den. Antingen klickar vi i mars eller så får den gå till försäljning.
1000002791.jpg
 
Topp