• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_8486.jpeg

Godmorgon. Tnr: 010659. Yes då har det hänt igen. OWG rullat igång. Ha ´re bäst // 🧐
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Jaha då var man igång. Sbgx 343 har hängt med i ett par år, köptes ny från Japan. Har aldrig riktigt heeelt kommit överens med den av någon anledning men gillar modellen pga sin väldigt "japanska" design och för att den är en av relativt få sportmodeller med lume från GS. Dock har jag med tiden gillat den bättre och bättre och tänker att fem veckor i sträck med den kanske svetsar ihop oss. Annars hittar ni den på köp o sälj sedan 😁. Fem veckor förresten? Jo jag ändrade klockval i sista sekunden o då hade denna redan hängt med en vecka. Blir en enkel resa detta...😃
1000003234.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 1.


Var på väg att inte börja bra! Drog upp denna klocka och ställde till rätt datum igår innan jag gick och la mig, i morse när jag skulle sätta den på armen så stod skiten på 22:19. PUST....hade ju inte varit så kul att åka ur första fakking dagen p.g.a att klockan slutat fungera...


IMG_2997.jpeg
 
Senast ändrad:

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Check-in första dagen. Blir ju egentligen ingen utmaning med denna på handleden. Den kommer inleda med ett sportlov i fjällen och därefter kontors- likväl som fältjobb och lite finare middagar. Kommer dock testa variera band lite. Nu kööör vi!
1000023520.jpg
 
IMG_6197.jpeg

Fick lite missbrukarvibbar i går kväll när alla kompisar, så när som på månadens ensambarn, gömdes undan långt in i mörka byrålådor utifrån devisen ”out of sight, out of mind”. Funkade kanske lite väl bra. Vaknade kallsvettig från en mardröm där alla valmöjligheter berövats mig o klocklådans ”gott & blandat” decimerats till bara ”gott”. I drömmen hade jag råkat ut för någon slags tillfällig sinnesförvirring o bestämt mig för att bli en OWG. Tog en stund att vakna till o inse att det, om än tillfälligt, faktiskt var en sanndröm 🙄

Blir kul detta! Hejaheja 🤩
 
Topp