• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

roosterman

G-shock
2-Faktor
Årets första wristshot! 😳
IMG_8092.jpeg


Återkommer ikväll när jag hämtat ut klockan 😁
Du kunde ju ansträngt dig lite iaf 😘
casio.JPG
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Då är den här, den 1:a mars, månaden som i den hårdaste av klockbärarkretsar benämns OWG March. Många är kallade, få är utvalda. Knappt 300 edsvurna kvinnor och män skall nu göra sitt yttersta för välgörenhet, kamratskap och horologi under de kommande 31 dagarna. Gemensamt framåt mot april!

IMG_5941.jpeg


Mitt val av klocka i år blev en tyskt sådan, en Laco Atacama Quartz GMT. Jag är övertygad om att det kommer att fungera bra. Atacaman har suttit på min arm sedan strax före midnatt då vi var några som hade en uppesittarkväll på Clubhouse och den sitter verkligen som en smäck trots sin storlek på 46mm. Nu skall den snart ut i skidbackarna och sättas på prov. I likhet med tidigare år inleds ju OWG March under sportlovsledigheten. Auf Wiedersehen!


IMG_5996.jpeg
IMG_6002.jpeg
IMG_6001.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp