• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Gräslig.

Låter folket bestämma: får jag 40 likes/reaktioner på detta inlägget ger jag @roosterman en bonuslavett för ful klocka 🦇
1709308390694.gif
Svarar på inlägget för spridning 😊 (bara 27 kvar)
 
Senast ändrad:
🤣 Det undrar fan jag med 🙈 Men kämpa på. Håller tummarna för dig

Stiligt. Men lite fegare än brukligt 😳 Såg ju fram mot någon färgglad liten gul i vanlig ordning.

Vad jobbar du med egentligen? Hos oss är man garanterat bland de sista om man ramlar in kvart över sju 😱

Rätt märke och modell, fel färg bara 😬

Hahaha 😝 Ja fy fan en av de fulaste klockorna i historien av owg 🤣 Vart tog den vägen sen? Har du kvar den? Tror jag har någon bild i fotrullen när jag provade den på @Been gtg?! För visst hade du med den förra eller förrförra året?
Hade köpt en färgglad G-Shock för just OWGM men var svag….
 
IMG_0036.jpeg

Team Bulgo Vulgo ©️ Dags för första pitstop med en bitter jävel! Bra jobbat idag 🇮🇹 (gamla designen på Camparin är 10 av 10)

Edit: ping @Kaiko vilken är den bästa kombon? Testat många men kommer alltid tillbaka till Campari och Martini Rosso (ginen spelar mindre roll) 🥃🍊🍊🍊
Appapp, nu lägger jag mig i här när det snart är gin o'clock! Ginen spelar en stor roll. Kvalitetsgin ska det vara, gärna svensk 🍸😊
1000023541.jpg
 
Tillbaka
Topp