• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

B3E398D8-0C7D-4B15-9E37-ADA7DBFAC011.jpeg

Tnr:011931. Hej å hå, här går det undan minsann med alla dessa GIF i OWG tråden.Gäller att hänga med ! Spis blev det iallafall i kväll med god musik i bakgrunden. Kvällspis, ja en Grekisk pyttipanna med självklart retsinavin därtill i glaset. Ha ´re bäst å fler GIF tyvärr kommer det säkert bli flera i tråden i kväll.//🧐
 
Senast ändrad:
Den var med då! Den blev skänkt till @RobinW som rockade den hela förra owgm! Hans madam hade inget emot den! Vet inte om det säger mer om min dam eller @RobinW s 😂❤️

Vems pannben som var starkast var iallafall tydligt!
Den var rätt lätt att få ok på.
Årets klocka (från @Highvalley )
Blir svårare för alla. De syrliga kommentarerna haglar…..

0DD5435C-5CE9-4435-848E-69DE14F326BB.jpeg


195CA42D-D9D6-4EC2-8E6C-ECB8A25A90B2.jpeg


Undrar om inte TSA kollade underligt på mig….
 
@Affe Nu kan jag inte det där urverket, men för vissa äldre verk funkar det att dra det till midnatt, tillbaka till 21 och sedan fram till midnatt så hoppar datumet fram ett steg igen.


Fan vilket GRYMT tips @Seregon , det funkade ju klockrent, gick att ställa t.o.m från Kl 22:00. Nu slapp jag ju skruva kronan 60 varv som tar alldeles för många minuter för att det ska vara skojsigt!

IMG_3023.jpeg

IMG_3025.jpeg
 
Dag ett, Speedy på armen så egentligen är det ju easy-peasy även om jag älskar att byta klocka. Avslutar med att packa det sista inför morgondagens hockeysammandrag 💪🏻

1000014403.jpg


Grymt styrt att ordna #OWGMARCH och stötta Min stora dag och kunna sprida och ge glädje till de som behöver det som mest 🙏🏻
 
Härligt! Nyss hemkommen efter en dag på bräda i skidbackarna konstaterar jag till min glädje att jag var en av de lyckliga vars lottnummer drogs i det första OWG-lotteriet. Till min besvikelse kan man dessvärre inte se dragningen såhär i efterhand. Kanske var det något skumt med den och egentligen var det nog så att Samir och Victor skulle ha vunnit de där fyra valfria klockarmbanden från Watchwear?

IMG_6076.jpeg


Nåväl, de får se sig dragna både vid näsan och den arm där deras klocka sitter, om dom ens bär någon? Själv har jag burit min OWG-klocka hela dagen och den har än så länge inte gjort mig besviken. Trots alla visare och index på urtavlan är den väldigt lättavläst, och när det börjar bli skumt sent på eftermiddagen är lumen fantastisk. Fick för övrigt klockan välsignad av Valle, fjällens motsvarighet till katolikernas Påve, så nu kan väl inget gå fel?

IMG_6075.jpeg
IMG_6048.jpeg
IMG_6049.jpeg
IMG_6052.jpeg


I min glädje och iver över den oväntade vinsten bokade jag nämligen raskt upp mig för två nya lotter i nästa veckas dragning och glömde i hastigheten bort att skriva vem det var som bidragit till insamlingen till Min Stora Dag. Övertygad om att @Berns eller någon av hans medhjälpare fixar det, i likhet med den senaste dragningen. Eller hur?

IMG_6079.jpeg
Grattis vännen , en av mina lotter blev också draget så fick också en vinst😍
 
Tillbaka
Topp