• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Kvällsfika
1000006731.jpg
 
@Atlantis @virrooo Får man vara med som något slags externt counsel? Sekreterare? Känns lockande att få dricka bittra jävlar (givet inslag på italienska styrelsemöten antar jag?) och kiakkiera (enligt svajiga googlekällor ungefär slang för chiacchiera) om bulgo vulgo
Du kan få vara med som prospect/hangaround, så löser vi så du blir en true bulgofil med tiden!

Bulgolog kanske är bättre. Eller så ska jag bara hålla mig till Bulgo Vulgo...
 
Vinst 6:
6: Watchwear – 4st Band
862 @Fliegerchronograph🚁

Härligt! Nyss hemkommen efter en dag på bräda i skidbackarna konstaterar jag till min glädje att jag var en av de lyckliga vars lottnummer drogs i det första OWG-lotteriet. Till min besvikelse kan man dessvärre inte se dragningen såhär i efterhand. Kanske var det något skumt med den och egentligen var det nog så att Samir och Viktor skulle ha vunnit de där fyra valfria klockarmbanden från Watchwear?

IMG_6076.jpeg


Nåväl, de får se sig dragna både vid näsan och den arm där deras klocka sitter, om dom ens bär någon? Själv har jag burit min OWG-klocka hela dagen och den har än så länge inte gjort mig besviken. Trots alla visare och index på urtavlan är den väldigt lättavläst, och när det börjar bli skumt sent på eftermiddagen är lumen fantastisk. Fick för övrigt klockan välsignad av Valle, fjällens motsvarighet till katolikernas Påve, så nu kan väl inget gå fel?

IMG_6075.jpeg
IMG_6048.jpeg
IMG_6049.jpeg
IMG_6052.jpeg


I min glädje och iver över den oväntade vinsten bokade jag nämligen raskt upp mig för två nya lotter i nästa veckas dragning och glömde i hastigheten bort att skriva vem det var som bidragit till insamlingen till Min Stora Dag. Övertygad om att @Berns eller någon av hans medhjälpare fixar det, i likhet med den senaste dragningen. Eller hur?

IMG_6079.jpeg
 
Senast ändrad:
Som jag skrev i mitt första inlägg för idag, så hade denna klocka stannat 22:19 igår. Idag så stannade skiten igen 13:30 cirkus och jag fick inte igång den förrän nu strax vis 18:00 tiden. Öppnade boettlocket och petade lite på skiten som sitter inuti, och då tickade den igång faktiskt! Hade ju varit jävligt tråkigt att åka ur redan första dagen pga att klockan slutar funka!
e
IMG_3015.jpeg



Nu kör vi lite kvällsmat och NETFLIX, datumet får jag ställa imorgon, för det orkar jag inte göra nu, då jag måste skruva typ 60 varv för att komma i FAS igen!

IMG_3016.jpeg
IMG_3017.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp