Kvällsfika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inga dåliga klockor du fått in heller! Önskar dig all lycka tillJaha ännu en ny klocka uthämtad, frestelserna verkar förfölja mig
![]()
Du kan få vara med som prospect/hangaround, så löser vi så du blir en true bulgofil med tiden!
Haha här vart det oxå Gshock o donken. Efter 3 timmars badhus!Firar in OWG med finmiddag
![]()
Jaaaa det är lockande nuGööört…… du vill ju.
Tack, det lär VERKLIGEN behövasDet är inga dåliga klockor du fått in heller! Önskar dig all lycka till![]()
Ping @Affe .Tiden står fortfarande stilla här, kanske kryddar utmaningen genom att strunta i batteribyte.
![]()
Du ska inte lyssna på de elaka pojkarna. Alla vet att den är awesome, de vågar bara inte stå för detMen va f..... Vad har gjort dig lixom
![]()
Vent 90 minutter - så er det kø ved gate nr. 13.Dåligt med failare idag. Eller? Om det är något som tynger erat samvete är det bäst att ni kommer och biktar er hos Batman annars kommer alla era klockor evigt gå för långsamt.
![]()
Oh nooo sluta jäklas med de svaga, jag kommer åka dit snartDe Tudorene er magisk fine, @Limeee
Hvis du skulle brukt en av dem på en fredagskveld: Hvilken ville du satt på hånden?
![]()
![]()
Håll ut! Bara 43,5 timmar kvar!!!Oh nooo sluta jäklas med de svaga, jag kommer åka dit snart![]()
Oh nooo sluta jäklas med de svaga, jag kommer åka dit snart![]()
Snygg som fanUpptäck till min fasa att jag haft fel datum hela första dagen. Åtgärdat nu, på ett skakigt tåg.
![]()