• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Dag 2. Förhoppningsvis finns det inga regler mot att tillfälligt låna ut klockan. Dottern insisterade.
1000005684.jpg

Dag 2.

Skönt att dag 2 börjat bättre, klockan tickar och går… Fick lite lätt panik igår när klockjäveln även stannade än andra gång! Hade inte varit så kul att fått lämna OWG-Mars redan efter Dag 1. Ja…såvida man inte fortsatt tävla med en trasig klocka…

IMG_3060.jpeg

IMG_3039.jpeg

Senast ändrad:
7E4BB49B-AF9B-4D80-B275-A6D57B679316 (1).jpeg

Godmorgon. Tnr:020822. Frukost å höll på att trilla av stolen;). Såg dagens löpsedel om @Affe klockan, men jag kan nu fortsätter i lugn å ro att läsa resten av dagens tidning. Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Checkar in dag två. Väntar på att lutet ska rinna igenom så man kan bli människa.

Jag är småbarnsförälder med idrottande barn. Så jag är i princip alltid uppbokad på helger med diverse aktiviteter. Idag är kalendern helt tom och jag vet inte alls vad dagen drar med sig. Spännande dag helt enkelt 🤗 det enda jag vet till 100%, det är klockan jag bär
IMG_5556.jpeg

Tillbaka
Topp