• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

5FD6616F-B599-406A-BE81-32CAC287B8BD.jpeg

Tnr:040809.Väldig låg molnbas ute idag så påbörjar ett nytt bygge under förmiddagen. Är lite som en hemmakatt.Varför gå ut i surväder. Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Ny vecka, nytt krabbel! Känner ändå mig stark, frestelserna gör sig inte direkt påminda där i sin låda. En månad, vad är väl det? Det är ju ingenting i det stora hela!

En haiku som väl fångar morgonens känsla:

Flarn av havre
försöker förgylla måndagen
övermäktig uppgift

IMG20240304080127.jpg

Senast ändrad:
Godmorgon! Incheck dag 4, och vi rider vidare, som @Mortadella så fint uttryckte det! 😎🐪 #TeamCamel

Ny vecka nya möjligheter, måndag idag, och tydligen ska man behöva jobba också?! Skandal. Som om inte en och samma klocka en hel månad vore nog 😄

Men känslan är bra, känner mig stark. Det kommer gå vägen!! Ha en bra dag vänner! ☕
IMG_1199.jpeg
IMG_1200.jpeg

Godmorgon! Incheck dag 4, och vi rider vidare, som @Mortadella så fint uttryckte det! 😎🐪 #TeamCamel

Ny vecka nya möjligheter, måndag idag, och tydligen ska man behöva jobba också?! Skandal. Som om inte en och samma klocka en hel månad vore nog 😄

Men känslan är bra, känner mig stark. Det kommer gå vägen!! Ha en bra dag vänner! ☕
IMG_1199.jpeg
IMG_1200.jpeg
Kul den där! Skulle passa bra i:

Tillbaka
Topp