Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plötsligt gör sig livet påmint. Yngste sonen har råkat ut för en allvarlig skidolycka och har flugits med helikopter till närmaste sjukhus i Österrike. Jag sitter nu på färja på väg mot Tyskland för vidare färd mot Österrike i morgon. OWG fortsätter men man blir abrupt påmint om livets skörhet.
![]()
Du har verkligen överträffat allas förväntningarDå summerar vi dag 4 och laddar för ännu en dag med Emergency imorgon![]()
![]()
Klockan är ju som framgår av bilden ett solur i fickformat. Man börjar med att ställa in vilken latitud man befinner sig på, i mitt fall 59 grader nord. Detta gör man på en av ringarna.Förklara lite mer om den där? Vad är det för bredd mellan bandhornen? Hur ställer man den? Och hur läser man av den?![]()
Kanske till och med kan klara förra årets 11 dagarDu har verkligen överträffat allas förväntningar
Väldigt imponerande![]()
Självklart, det fixar vi!Skulle behöva jetmotor och fotanglar till min Batmobike, något du kan lösa?
Gillar faktiskt den övre bilden bättreSjälvklart, det fixar vi!
Vad Bat-Mic tänkte sig:
![]()
vs
Vad han får:
![]()
Du har lätt klockan med bäst andedräktIncheckning dag 4.
Jag och Läckersuben har ett par dagar ledigt, har bland annat ätit våfflor till kaffet och blivit klar med första delen av cykelrenoveringen: Allt funkar! Nu ska allt förfinas och bli bättre.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja vad gör man inte för en Black Bay. Den kom ju lixom till mig.@Hammerthrow & @Limeee springer ikapp och @Hammerthrow vann sprinten
Nu börjar de veka visa sina rätt jag![]()
Lavett mottagen. Sitter nu under min korkek och putsar min Black Bay
Haha, underbart att höra!Börjar vakna till, väntar på färjan hem från någon polsk hamnstad (känns det som)
Skönt att ha er vid min sida #TeamCamel
![]()