• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

🤘
200w (1).gif
🤘

Plötsligt gör sig livet påmint. Yngste sonen har råkat ut för en allvarlig skidolycka och har flugits med helikopter till närmaste sjukhus i Österrike. Jag sitter nu på färja på väg mot Tyskland för vidare färd mot Österrike i morgon. OWG fortsätter men man blir abrupt påmint om livets skörhet.
20240304_162714.jpg
Fy fan! Varje förälders mardröm. Jag kan nog tala för flera när jag skriver att merparten av ks håller tummarna för att allt går bra 👏🏻

Får man fråga hur ofta och hur länge du har klockan av???? Ska de inte sitta på handleden? :)

Gäller även @Fliegerchronograph🚁

Jag anar ugglor

Genom sig själv känner man andra? Jag besparar er min vinterbleka handled och föredrar generellt sett foton på klockor utan därtill hörande arm. Gör ibland undantag från denna regel, varav ett nu för att lugna din oro.

IMG_6212.jpeg
IMG_6215.jpeg

Plötsligt gör sig livet påmint. Yngste sonen har råkat ut för en allvarlig skidolycka och har flugits med helikopter till närmaste sjukhus i Österrike. Jag sitter nu på färja på väg mot Tyskland för vidare färd mot Österrike i morgon. OWG fortsätter men man blir abrupt påmint om livets skörhet.
20240304_162714.jpg
Usch, hoppas det går bra utan några allvarliga komplikationer🙏

Incheckning dag 4.
Jag och Läckersuben har ett par dagar ledigt, har bland annat ätit våfflor till kaffet och blivit klar med första delen av cykelrenoveringen: Allt funkar! Nu ska allt förfinas och bli bättre.
IMG_0230.jpeg

IMG_0231.jpeg

IMG_0234.jpeg

IMG_0237.jpeg

Senast ändrad:
Lite ljus i mörkaste owg-mars:
Sista veckan på is för junior! Lite trist för honom (och mig emellanåt) men just nu är jag så sliten och ser fram emot att få ha någon vardagskväll hemma. 58:an tickar på utmärkt i denna bistra kyla
IMG_5582.jpeg

20240304_162714.jpg

Fifasiken vilken mardröm. Hoppas på allt går bra för er!

Tillbaka
Topp