• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Det börjar bli tufft att köra löppass utan träningsklocka 😓
75F60830-A8EF-4E4B-BDF6-D37ABC0EAA0A.jpeg
Är tuffare att ta löppasset i tofflorna!
Kom igen, var tuff då ingen kommer ihåg en fegis (eller, alla kommer ju ihåg en fegis men frågan är ju om man vill bli ihågkommen som en fegis)

Här ska man läsa ikapp under nya rundan med vab när dottern somnat och hälften handlar om Ketchup?.. Är det inte lite tidigt att spåra så tidigt?

(Förövrigt är Heinz den enda ketchup som får kalla sig ketchup, Felix är för barn under 3år utan utvecklade smaklökar, 55åriga jojobantare som letar sockerfria alternativ och byxor som passar, samt rymlingar från vita vadderade rum)

IMG_3194.gif

Jag hade glömt frustrationen över att plötsligt ha 5 olästa sidor i tråden bara man vänt bort blicken ett ögonblick. Också glömt förtvivlan över att onda människor tagit bort skratt-emojin.
Ändå är det värt det. Hur sjukt det än kan verka, kul att inte få byta klocka? Kul att lida tillsammans? Ja typ nåt sånt.😄👍
Nu gör vi snart kväller, Spoon och jag.
20240305_213236.jpg

Helt klart seriös! Sen är väl inte jag den bäste att jämföra sig med, är ju gravt flipparstörd… Kanske är ketchupens fel? Ska testa byta till Heinz och se om det botar😂
Kan knappast bli värre 🤣
Köpte Heinz till Jobbkylen och veckan efter såg jag att någon jävel gömt den nya och köpt en till skitflaska istället (Felix) 😂
Dödsstraff på kollegorna! Jag hade sagt upp mig på stört! Förmodligen någon som snott hem den och ersatt med det där giftet
👊🏻
Man börjar se samma avtändningstendenser här i tråden på @Limeee och @Burnman som hos kollegor som försöker sluta snusa.
Klockor, a hell of a drug!
🤣
Du grabbar, kolla vad jag hittade!

44DF1C5C-53A8-42AD-B28F-591A2D59EBF6.jpeg
LÄGG AV!😠
Saknar Felix ketchup som fan. Har bara Heinz här 💔.
@Burnman vet du inte hur bra du har det!?
Tydligen inte 🤣
Felix är för barn. Mina barn har dock ALDRIG fått Felix hemma. 100% Heinz ✅
De kommer växa upp till fina människor har jag en känsla av
Ska kolla om jag kan ordna några flaskor åt dig.. Bor bara 2.5 mil från Felixfabriken ;)
Fy fan! Bara flytta. Dessvärre får du väl inte en krona för huset när du bor sådär nära en giftfabrik. Lättare att sälja sommarstugan i Tjernobyl
Incheckning från bussen. (100% av de tillfrågade ombord är #teamheinz)
Låter som att du åker buss i ett anständigt område
Här ska man läsa ikapp under nya rundan med vab när dottern somnat och hälften handlar om Ketchup?.. Är det inte lite tidigt att spåra så tidigt?

(Förövrigt är Heinz den enda ketchup som får kalla sig ketchup, Felix är för barn under 3år utan utvecklade smaklökar, 55åriga jojobantare som letar sockerfria alternativ och byxor som passar, samt rymlingar från vita vadderade rum)

IMG_3194.gif
Frugan jobbar på Karsudden. Ska fråga henne imorgon men där har de alldeles säkert bara Felix…

IMG_3194.gif
Nu vill jag inte vara ”den där killen”, men jag är det ändå för annars är man inte någon riktig människa osv - men Heinz är väl den enda ketchup som lyckats bli förbjudna av en domstol att kalla sin produkt för ketchup?

Nu vill jag inte vara ”den där killen”, men jag är det ändå för annars är man inte någon riktig människa osv - men Heinz är väl den enda ketchup som lyckats bli förbjudna av en domstol att kalla sin produkt för ketchup?
Tror inte det, då Henry Heinz var den första att börja tillverka ketchup redan på 1800-talet.

Idag kom första dippen! Har haft en FXD M.N. i pipen länge och idag landade slutligen en i lådan… lösgjorde bandet direkt så att den inte gåååår att prova. Puhhh… nu får ni nog hålla koll på mig @Gummo och @Frontendarn

Hur går det för alla andra ”walk-in-the-park-explorerbärare”? Inga motgångar än?

Nu ska jag sätta på länken på Explorern för att överleva morgondagen. På återseende i morrn bitti ketchupkrigare.

0E220CFC-8F65-4554-BC5E-03AEFE672488.jpeg

Tillbaka
Topp