Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är tuffare att ta löppasset i tofflorna!Det börjar bli tufft att köra löppass utan träningsklocka
![]()
Är det en Eva av Bruno Mathson där bak?Blir en sen incheckning idag, detta är så enkelt att jag nästan glömmer att det är en utmaning
![]()
Du kör två identiska klockor för att kunna trolla OWG riskfritt? Mästerligt!
Haha. Han svara inte ändå...Även solen har sina fläckar
ExaktBland alla andra med karaktär och pannben. De där svagsinta individerna vill man ju inte klumpas ihop med
UschBe han dra åt helvete
Kan knappast bli värreHelt klart seriös! Sen är väl inte jag den bäste att jämföra sig med, är ju gravt flipparstörd… Kanske är ketchupens fel? Ska testa byta till Heinz och se om det botar![]()
Dödsstraff på kollegorna! Jag hade sagt upp mig på stört! Förmodligen någon som snott hem den och ersatt med det där giftetKöpte Heinz till Jobbkylen och veckan efter såg jag att någon jävel gömt den nya och köpt en till skitflaska istället (Felix)![]()
#teamheinz![]()
LÄGG AV!Du grabbar, kolla vad jag hittade!
![]()
Tydligen inte
De kommer växa upp till fina människor har jag en känsla avFelix är för barn. Mina barn har dock ALDRIG fått Felix hemma. 100% Heinz![]()
Fy fan! Bara flytta. Dessvärre får du väl inte en krona för huset när du bor sådär nära en giftfabrik. Lättare att sälja sommarstugan i TjernobylSka kolla om jag kan ordna några flaskor åt dig.. Bor bara 2.5 mil från Felixfabriken![]()
Låter som att du åker buss i ett anständigt områdeIncheckning från bussen. (100% av de tillfrågade ombord är #teamheinz)
Frugan jobbar på Karsudden. Ska fråga henne imorgon men där har de alldeles säkert bara Felix…Här ska man läsa ikapp under nya rundan med vab när dottern somnat och hälften handlar om Ketchup?.. Är det inte lite tidigt att spåra så tidigt?
(Förövrigt är Heinz den enda ketchup som får kalla sig ketchup, Felix är för barn under 3år utan utvecklade smaklökar, 55åriga jojobantare som letar sockerfria alternativ och byxor som passar, samt rymlingar från vita vadderade rum)
![]()
Hehe ja. Borde väl gjort det. Well well. You can't win them all....Förklara för honom att du vill bara ha nöjda kunder så han kan ringa någon annan![]()
Bästa samtalen. Vet känslan när man laddar för att ringa någon jobbig jävel! Lika glad varje gång de inte svarar. Då är det dom som har apan sen så att sägaHaha. Han svara inte ändå...
Du kör två identiska klockor för att kunna trolla OWG riskfritt? Mästerligt!![]()
Nu vill jag inte vara ”den där killen”, men jag är det ändå för annars är man inte någon riktig människa osv - men Heinz är väl den enda ketchup som lyckats bli förbjudna av en domstol att kalla sin produkt för ketchup?Här ska man läsa ikapp under nya rundan med vab när dottern somnat och hälften handlar om Ketchup?.. Är det inte lite tidigt att spåra så tidigt?
(Förövrigt är Heinz den enda ketchup som får kalla sig ketchup, Felix är för barn under 3år utan utvecklade smaklökar, 55åriga jojobantare som letar sockerfria alternativ och byxor som passar, samt rymlingar från vita vadderade rum)
![]()
FAKE NEWSNu vill jag inte vara ”den där killen”, men jag är det ändå för annars är man inte någon riktig människa osv - men Heinz är väl den enda ketchup som lyckats bli förbjudna av en domstol att kalla sin produkt för ketchup?
Givetvis! Riktiga nyheter blir man ju bara grinig avFAKE NEWS
Tror inte det, då Henry Heinz var den första att börja tillverka ketchup redan på 1800-talet.Nu vill jag inte vara ”den där killen”, men jag är det ändå för annars är man inte någon riktig människa osv - men Heinz är väl den enda ketchup som lyckats bli förbjudna av en domstol att kalla sin produkt för ketchup?
Tror inte det, då Henry Heinz var den första att börja tillverka ketchup redan på 1800-talet.
#OneKetchupGuy #TeamFelixNu vill jag inte vara ”den där killen”, men jag är det ändå för annars är man inte någon riktig människa osv - men Heinz är väl den enda ketchup som lyckats bli förbjudna av en domstol att kalla sin produkt för ketchup?
Bandbyte nr.3 idag.
Bäst hitentills är nog gummit från Barton.
![]()
Jodå, helt rätt spanat men du vet man steker den ju på "pappas vis" så det blir ju sannerligen en delikatessSer ut om tvättäkta Krögarpytt, min yngre dotters favorit![]()
Day 5, checkar in här, och checkar ut IRL
![]()