Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känn lugnet! Andas!Säg efter mig:
”Det finns ingen klocka jag hellre bär än en Rolex Explorer II!”
Det är din själs svarta hål som vill att du ska fylla det med andra klockor och inbillar dig att din lycka beror på yttre ting.
Men inte 2022,Det är min OWG-klocka i år.
Låter lite som att oljorna stelnat lite eller att något smuts tagit sig in. Men hellre en trasig klocka än ingen under en månadDag 6)
![]()
Trodde faktiskt att det skulle bli ganska så lätt att vara OWG, men klockan jag bär stannar då och då! Törs inte dra upp den för mycket, och gör jag inte det, så saktar sig klockan istället. Igår så fick jag känslan att det är kronografen som SPÖKAR! För då hade klockan stannat igen trots att den tickade och gick, tryckte några gånger på knappen för tidtagningen, och då gick klockan igång!
![]()
Här kommer en mer rättvis bild.Dag 6.
startade dagen på gymmet, sedan några längder i poolen. Hotellfrukost på det och nu är man redo för en heldag i snön!
![]()
DÄR har vi den! Den ENDA möjligtvis acceptabla ketchupen för vuxna personer. Brukas ENKOM på korv med bröd - INGET annat!!God morgon!
![]()
DÄR har vi den! Den ENDA möjligtvis acceptabla ketchupen för vuxna personer. Brukas ENKOM på korv med bröd - INGET annat!!