• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

IMG_8765 (1).jpeg

Godmorgon. Tnr:060725.Nyss hemma från en frisk morgonpromenad. Men se upp alla OWG deltagare...
A3250705-EBDE-4A31-96FD-E52F1AEE0066 (1).jpeg

den där @Mic1 "fladderlappen" håller visst på med en bisyssla när han är ute i stan å jagar.Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Dag 6)

IMG_3114.jpeg

Trodde faktiskt att det skulle bli ganska så lätt att vara OWG, men klockan jag bär stannar då och då! Törs inte dra upp den för mycket, och gör jag inte det, så saktar sig klockan istället. Igår så fick jag känslan att det är kronografen som SPÖKAR! För då hade klockan stannat igen trots att den tickade på och gick, tryckte några gånger på knappen för tidtagningen, och då gick klockan igång!

IMG_3116.jpeg

Senast ändrad:
Dag 6)

IMG_3114.jpeg

Trodde faktiskt att det skulle bli ganska så lätt att vara OWG, men klockan jag bär stannar då och då! Törs inte dra upp den för mycket, och gör jag inte det, så saktar sig klockan istället. Igår så fick jag känslan att det är kronografen som SPÖKAR! För då hade klockan stannat igen trots att den tickade och gick, tryckte några gånger på knappen för tidtagningen, och då gick klockan igång!

IMG_3116.jpeg
Låter lite som att oljorna stelnat lite eller att något smuts tagit sig in. Men hellre en trasig klocka än ingen under en månad 😅

Tillbaka
Topp