• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Nu blir’e svårt😬
IMG_4561.jpeg
Kattens blick säger ”hur ska du klara owgm nu?” 😄

Likt @Burnman har även jag haft en lång och hektisk dag! Avslutades däremot med lite maltdryck. Välbehövligt! 🍺

Kan även konstatera att lavetter delats ut under dagen samt att ketchup är ett ämne som engagerar. KS ändå! 😄❤️

Såg även den här tidigare idag. Inte klockrent OWG, men nästan. Ett tecken från universum, eller börjar man bli galen?
IMG_1279.jpeg

Vi rider vidare, mot framgång såklart! Godnatt! 😎🐪 #TeamCamel

IMG_1295.jpeg

Idag kom första dippen! Har haft en FXD M.N. i pipen länge och idag landade slutligen en i lådan… lösgjorde bandet direkt så att den inte gåååår att prova. Puhhh… nu får ni nog hålla koll på mig @Gummo och @Frontendarn

Hur går det för alla andra ”walk-in-the-park-explorerbärare”? Inga motgångar än?

Nu ska jag sätta på länken på Explorern för att överleva morgondagen. På återseende i morrn bitti ketchupkrigare.

0E220CFC-8F65-4554-BC5E-03AEFE672488.jpeg
Mycket trevlig!

Har du läst det finstilta?
  • Ha ej klockan mer än 72 timmar utan band, om så görs kan man höra gråtande ljud
  • Provas ej klockan 12 timmar efter mottagande kan titanet börja smula sönder
  • Viktigt att notera: det är inte endast ägaren som är intresserad av klockan utan det finns åskådare som är nyfikna av hur den ser ut på handleden

Mycket trevlig!

Har du läst det finstilta?
  • Ha ej klockan mer än 72 timmar utan band, om så görs kan man höra gråtande ljud
  • Provas ej klockan 12 timmar efter mottagande kan titanet börja smula sönder
  • Viktigt att notera: det är inte endast ägaren som är intresserad av klockan utan det finns åskådare som är nyfikna av hur den ser ut på handleden

Jag tvingade min sambo att testa klockan igår. Hon har väldigt smala handleder så den såg ut som en överdimensionerad legobit. Det var väldigt skönt och stillade suget en aning. Kan hända att det kommer en wristshot här ikväll för att stilla er hunger i tråden. På min sambos arm alltså. Det stod det inget om i det finstilta?

Idag kom första dippen! Har haft en FXD M.N. i pipen länge och idag landade slutligen en i lådan… lösgjorde bandet direkt så att den inte gåååår att prova. Puhhh… nu får ni nog hålla koll på mig @Gummo och @Frontendarn

Hur går det för alla andra ”walk-in-the-park-explorerbärare”? Inga motgångar än?

Nu ska jag sätta på länken på Explorern för att överleva morgondagen. På återseende i morrn bitti ketchupkrigare.

Känn lugnet! Andas! 🧘 Säg efter mig:
”Det finns ingen klocka jag hellre bär än en Rolex Explorer II!”

Det är din själs svarta hål som vill att du ska fylla det med andra klockor och inbillar dig att din lycka beror på yttre ting.

Jotack, fint så här långt men framåt kvällningen ska det lite oväntat frotteras med societeten (arbetsrelaterat) så jag våndas lite både över dress & klock-code 🙈.
Är det högtidsdräkt som gäller (vilket jag iofs har svårt att tro) så kan jag ha ett dilemma. Men ett är säkert, @Flecktarn , det blir inget Bund idag - eller igen, varför inte. Det kan ju bli en talking point och jag kanske lyckas ragga deltagare till nästa år. Återkommer under dagen med vidare rapport.

Tillbaka
Topp