• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Skit-dag på jobbet. Jag tog bilden men glömde helt att posta den. Sedan fortsatte det med skitkväll hemma. Jag tror bestämt att jag förtjänar en stadig whisky...
PXL_20240305_124442507.jpg

Kontoret är av oklar anledning sommarhett just idag så jag tog med mig min kaffekopp och letade upp något slags väntbås för besökare tillhörande en annan verksamhet i byggnaden. Svalt och skönt här men i övrigt inget särskilt: 3/5, värt ett besök men ingen omväg.

AB580E0E-2A71-41D1-A534-376A1EC2A3DA.jpeg

Eftersom jag lätt börjar fundera när jag lämnas utan tillsyn längre än korta stunder så har jag kommit fram till att det borde finnas något slags kollektivt vinstkritterie om när man gått hela mars med en ana-digi i hightechmaterial med fräsiga och/eller vansinniga komplikationer; på samma sätt som jag har hört att Vvlgo-Bvlgogänget får varsin gondoltur och en pizza om de går i mål tillsammans, och Explorers club skulle väl få ett kontantpris eller något liknande har jag för mig 🤔

Eftersom jag inte är så mycket för priser men desto mer för gemenskap så bjuder jag in ana-digigänget i gemenskapen som förenar det bästa av två världar: Cyborg-gillet.

God eftermiddag
738601EE-CD56-4A0C-A9DA-77C906FD5241.jpeg
Det är inget hightechmaterial och det är defintivt inga fräsiga eller vansinniga komplikationer, MEN det är ana-digi så hoppas det räcker för att släppas in i gemenskapen
1000004266.jpg

Quality Hotel River Station? Med de knepiga p-reglerna. Där skulle vi bott i söndags om Uvdal skulle haft öppet.
Trevligt ställe!

Pitstop på väg till Geilo?
Yes sir, stämmer bra! Knepiga p-regler? Det märker vi väl imorgon. 😅 Varför har Uvdal inte öppet? Snöbrist? 🤔 Nej, vi har en filial i Drammen så är här och besöker anläggningen och några kunder.

Tillbaka
Topp