Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hjärnan behöver socker Strömbro. Ta en näve bananchips så kanske polletten trillar ner.
Fan nära att det blir lavett på denVi är väl överens om att det är P-Max som gäller hoppas jag?![]()
Gissar att det är såhär folk känner över ananas på pizza !?Kör du ketchup till?
Är väl 2st so far i fail tråden. ☺Förresten, hur går det för er alla därute? Hur många failare har vi hunnit få?
![]()
Det är inget hightechmaterial och det är defintivt inga fräsiga eller vansinniga komplikationer, MEN det är ana-digi så hoppas det räcker för att släppas in i gemenskapenKontoret är av oklar anledning sommarhett just idag så jag tog med mig min kaffekopp och letade upp något slags väntbås för besökare tillhörande en annan verksamhet i byggnaden. Svalt och skönt här men i övrigt inget särskilt: 3/5, värt ett besök men ingen omväg.
![]()
Eftersom jag lätt börjar fundera när jag lämnas utan tillsyn längre än korta stunder så har jag kommit fram till att det borde finnas något slags kollektivt vinstkritterieomnär man gått hela mars med en ana-digi i hightechmaterial med fräsiga och/eller vansinniga komplikationer; på samma sätt som jag har hört att Vvlgo-Bvlgogänget får varsin gondoltur och en pizza om de går i mål tillsammans, och Explorers club skulle väl få ett kontantpris eller något liknande har jag för mig
Eftersom jag inte är så mycket för priser men desto mer för gemenskap så bjuder jag in ana-digigänget i gemenskapen som förenar det bästa av två världar: Cyborg-gillet.
God eftermiddag
![]()
4 har jag klappat till (exkl rooster som var en bonus och staafen som fegade ur)Är väl 2st so far i fail tråden. ☺
Den är sjukt nice den där........Extremt sen incheckning, nästan så den räknas som utcheckning!?!?!
Jaja, känns ändå rätt lätt fortfarande, men börjar ändå kännas lite knas när man inte kan byta klocka på kvällarna
![]()
Klart det gör!Det är inget hightechmaterial och det är defintivt inga fräsiga eller vansinniga komplikationer, MEN det är ana-digi så hoppas det räcker för att släppas in i gemenskapen
![]()
Quality Hotel River Station? Med de knepiga p-reglerna. Där skulle vi bott i söndags om Uvdal skulle haft öppet.Checkar in från Drammen, Norge!
![]()
![]()
![]()
Bara 2Är väl 2st so far i fail tråden. ☺
En helt fantastisk klocka att bära ska jag säga! Svårt att tro att den bärs smidigt, men tror fasiken den är en av mina som passar handledens form absolut bäst!Den är sjukt nice den där........
Så mysigt med hotellkorridorer! Man kan träffa på så intressanta människor.Kan det vara världens längsta hotellkorridor?
![]()
Verkligen! Extra bra nu när ett paket "råkat" komma innanför dörrarna men som ej får nyttjas förrän i april...Strapmonster![]()
Håll ut! Själv ska jag börja modda så det känns farligtVerkligen! Extra bra nu när ett paket "råkat" komma innanför dörrarna men som ej får nyttjas förrän i april...![]()
Yes sir, stämmer bra! Knepiga p-regler? Det märker vi väl imorgon.Quality Hotel River Station? Med de knepiga p-reglerna. Där skulle vi bott i söndags om Uvdal skulle haft öppet.
Trevligt ställe!
Pitstop på väg till Geilo?
Bara 2jag anar fusk
![]()
4Dag 6 snart slutt, og kun 2 som er i OWGFail-tråden. Okey.
![]()