• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Checkar in från Drammen, Norge! ✌️
20240306_162647.jpg
20240306_162126.jpg
20240306_162045.jpg

Kontoret är av oklar anledning sommarhett just idag så jag tog med mig min kaffekopp och letade upp något slags väntbås för besökare tillhörande en annan verksamhet i byggnaden. Svalt och skönt här men i övrigt inget särskilt: 3/5, värt ett besök men ingen omväg.

AB580E0E-2A71-41D1-A534-376A1EC2A3DA.jpeg

Eftersom jag lätt börjar fundera när jag lämnas utan tillsyn längre än korta stunder så har jag kommit fram till att det borde finnas något slags kollektivt vinstkritterie om när man gått hela mars med en ana-digi i hightechmaterial med fräsiga och/eller vansinniga komplikationer; på samma sätt som jag har hört att Vvlgo-Bvlgogänget får varsin gondoltur och en pizza om de går i mål tillsammans, och Explorers club skulle väl få ett kontantpris eller något liknande har jag för mig 🤔

Eftersom jag inte är så mycket för priser men desto mer för gemenskap så bjuder jag in ana-digigänget i gemenskapen som förenar det bästa av två världar: Cyborg-gillet.

God eftermiddag
738601EE-CD56-4A0C-A9DA-77C906FD5241.jpeg
Jag hörde att quartz-chronographer kunde släppas in i den gemenskapen också....🤔

Jag har varit sjukt dålig på att checka in i år… Sitter och smygskjuter wristshots på centralstation i Göteborg och som den uppmärksamme kan se är det inte en BB36a som sitter på armen. Påväg hit stannade jag till på Bergströms ur och lämnade in den för offert för service, den tappade 35sek/24h när den satt 100% av dygnet på armen och fick den vila var det uppåt minuten ☹️☹️☹️
Men som den inbitne klockomanen man är reste jag inte utan en ersättare om olyckan skulle vara framme.
IMG_4981.jpeg
IMG_4982.jpeg

Jag har varit sjukt dålig på att checka in i år… Sitter och smygskjuter wristshots på centralstation i Göteborg och som den uppmärksamme kan se är det inte en BB36a som sitter på armen. Påväg hit stannade jag till på Bergströms ur och lämnade in den för offert för service, den tappade 35sek/24h när den satt 100% av dygnet på armen och fick den vila var det uppåt minuten ☹️☹️☹️
Men som den inbitne klockomanen man är reste jag inte utan en ersättare om olyckan skulle vara framme.
IMG_4981.jpeg
IMG_4982.jpeg
20230801_070605.jpg

@Mic1
Svara då lappis!

IMG_4981.jpeg
IMG_4982.jpeg
Tror han sover just nu @Mic1
IMG_4324.gif

Förr om åren sov Batman aldrig #yngregenerationen

IMG_4981.jpeg
IMG_4982.jpeg
Ja var är du fläderpluffsis 😘😘😘
@Mic1
Satt och zwifta lite 😘
@Danne.l
IMG_2364.jpeg

Tillbaka
Topp