Press. Snart bänkpress. Mvh EDisco fredag, dag 8. Militärpresslunch.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Press. Snart bänkpress. Mvh EDisco fredag, dag 8. Militärpresslunch.![]()
![]()
KARAKTÄÄÄÄÄÄÄR heter det!På väg till klocklunch med folk som inte är med på OWG-Mars. Det kan gå hur som helst
![]()
Den är riktigt skarp. Lycka till med frestelsen. Själv så slängde jag ut min på en flippartråd på fb idag för jag börjar tycka det är jobbigtPå väg till klocklunch med folk som inte är med på OWG-Mars. Det kan gå hur som helst
![]()
Här i GBG har nattfrosten också slagit allt levande i järn.Och det blev morgon den åttonde dagen
Orkar någon tala om för mig var jag köper lotterna? Jag inser att jag inte har någon koll
![]()
Jag tar rygg på dig, ikväll blir det negroni!Dag 7, Team Bulgo Vulgo
Ikväll blir det en Negroni.
![]()
Lite glad att jag pajat axlarna och inte kör dom där galenskaperna längre. Den såg tung ut!Sällar mig till idrottsgänget. 24.2 på menyn idag. Fifan.
![]()
Attans, jag missade det idag. Kommer jag undan med de militärgröna shortsen?Vart är kamon?![]()
Vintage bakmargarin. Det måste va dyrtEfter bananer, ketchup och Cola oenigheter kommer här ett paket bakmargarin som fyller 2år och 4månader efter bäst-före-datumet.
![]()
Så enkelt att det behövs lite variation för att det ska bli lite utmaning.
![]()
Men Batman @Mic1 .. Massor av failare/bortförklarare!!!! @Atlantis @ToolDiver @didrikson
VAKNA!!!!!!
![]()
Klockan är ju lixom straxt 6AM local Gotham time![]()
Vintage bakmargarin. Det måste va dyrt![]()
Efter bananer, ketchup och Cola oenigheter kommer här ett paket bakmargarin som fyller 2år och 4månader efter bäst-före-datumet.
![]()
Så enkelt att det behövs lite variation för att det ska bli lite utmaning.
![]()
Fan grabbar, ni måste baka mer alltså!Är ju bara barnet i jämförelse med Sirapen.
![]()
![]()
@Mic1
@ToolDiver var på Omegaevenemang i går och det finns bildbevis och erkännande på Instagram , kanske fler som failade.
@Fliegerchronograph🚁 kanske såg någon.
Failade så jäkla hårt![]()
Men Batman @Mic1 .. Massor av failare/bortförklarare!!!! @Atlantis @ToolDiver @didrikson
VAKNA!!!!!!
![]()
Klockan är ju lixom straxt 6AM local Gotham time![]()