Vinst 6: KS Explorers Club – Mugg & band
225 @Laddsladd
225 @Laddsladd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På väg till klocklunch med folk som inte är med på OWG-Mars. Det kan gå hur som helst
![]()
Mjaha då var min första OWG-över. Riktigt svag insats.
Tog en dusch, satte på mig en ny klocka, helt clueless.
RIP
@Mic1
Dags för fjärde smäcken idag!!!!
Tycker för övrigt det var dåligt med deltagande i veckans raffleKöper ni inte lotter till nästa vecka batslappar jag era pappor
Starkt jobbat! Jag hade haft svårt att låta bli Heuer 1000Jag utsattes för tuffa påfrestningar
![]()
Men jag är kvar
![]()
![]()
Bockar och bugarOch så en liten sammanställning av dagens lyckliga vinnare
Vinst 1: REM – Läderband
114 Djurstedt
Vinst 2: IFLW – Läderfodral för klocka , blågrönt
153 @Fliegerchronograph🚁
Vinst 3: Wristbuddys – 1 keps, 2 band & 1 verktyg
347 @Flecktarn
Vinst 4: Watchwear – 4 band
324 @Watchparazzi
Vinst 5: Tid och Ting – 1 Nato & 1 läderband
82 @Magnetize
Vinst 6: KS Explorers Club – Mugg & band
225 @Laddsladd
Vinst 7: KS Webshop – T-shirt & nyckelring
78 @Gummo
Vinst 8: Erikson Urhandel – TISSOT Ryggsäck
241 @Quercus robur
Vinst 9: Sandra Teresa – Örhöngen Silver Opal
331 @TibbeTabb
Vinst 10: Leijona – Voutilainen X Leijona duk & bricka
102 @TotteH
Vinst 11: Söner Watches - Klocka, Valfri Legacy eller Momentum
341 @sonnyyy
STORT GRATTIS TILL ER ALLA!
![]()
Sorry, städade och glömde bort.Tycker för övrigt det var dåligt med deltagande i veckans raffleKöper ni inte lotter till nästa vecka batslappar jag era pappor
JooodåHär i GBG har nattfrosten också slagit allt levande i järn.
Blir aldrig sommar...
Den här tråden kan ALLTHur blir OWG2024-tråden 'gräva i gömmorna efter sjukaste utgångsdatumet på mat'-tråden?![]()
Det tycker jag ändåAttans, jag missade det idag. Kommer jag undan med de militärgröna shortsen?![]()
Så är det - kroppen är inte riktigt vad den var här heller men än så länge funkar det mesta med lite work-aroundsNäe, det suger. Men men, får köra det man kan.
Ja det är ju rätt kul att köra dom där. Första tex såg ju jävligt flåsig ut... typ 100 burpees liksom...![]()
@Mic1 !!!!![]()
Inte ens tiden är rätt och kronan är ute, den sitter lite tajt, men vaf-n är man desperat så är man.
![]()
![]()
Inte ens tiden är rätt och kronan är ute, den sitter lite tajt, men vaf-n är man desperat så är man.
![]()
Vad fasen är du sämre än mig till och med, den såg jag inte komma![]()
![]()