• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

IMG_8952.jpeg

Tnr: 081357. Ja solen skiner å det är gott att sitta å lyssna på musik och...
IMG_7239.jpeg

ta sig en pilsner. OWG går i raketfart framåt mot 1:a april. Hur svårt kan det vara ? En klocka, ett band, en månad eller som ett gammalt valspråk säger. Vilja ,mod uthållighet. Klarar man det så kommer man långt i livet ! Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Lite glad att jag pajat axlarna och inte kör dom där galenskaperna längre. Den såg tung ut!
Ajdå 😬 kexiga axlar lät ju inget kul alls.
Kör egentligen inte open längre jag heller men det låg i proggen idag så då fick det bli så. Matigt men klart rimligare än när jag körde senast, typ 2017; då var de fan helt vilda 😂

Bilagor

• IMG_5030.jpeg
    IMG_5030.jpeg
    349.5 KB · Visningar: 4
  • IMG_5033.jpeg
    IMG_5033.jpeg
    485.1 KB · Visningar: 5
  • IMG_5035.jpeg
    IMG_5035.jpeg
    623.4 KB · Visningar: 6
  • IMG_5037.jpeg
    IMG_5037.jpeg
    674.9 KB · Visningar: 5
  • IMG_5044.jpeg
    IMG_5044.jpeg
    294.2 KB · Visningar: 6
  • IMG_5042.jpeg
    IMG_5042.jpeg
    382.7 KB · Visningar: 5
  • IMG_5047.jpeg
    IMG_5047.jpeg
    337.4 KB · Visningar: 5
  • IMG_5039.jpeg
    IMG_5039.jpeg
    314.3 KB · Visningar: 4
@Mic1
@ToolDiver var på Omegaevenemang i går och det finns bildbevis och erkännande på Instagram , kanske fler som failade.
@Fliegerchronograph🚁 kanske såg någon.

Jag såg ingen av mig känd OWG:are som bröt mot reglerna och föll till föga och provade någon Omega på eventet. @ToolDiver var mycket öppen med att årets OWG-deltagande var ett avslutat kapitel för hans del så därom finns intet ont att säga. @Enrico som också fanns på plats var i likhet med mig trogen sin OWG-klocka, en vackert vittavlad Oris i hans fall. Själv kämpar jag på med min Laco.

IMG_6330.jpeg
IMG_6332.jpeg

För övrigt konstaterar jag så här idag den 8:e mars att det finns nog ingen kvinna som någonsin har brutit ett OWG March, i alla fall gäller det årets utmaning. Bra!

we can do it.png

Ajdå 😬 kexiga axlar lät ju inget kul alls.
Kör egentligen inte open längre jag heller men det låg i proggen idag så då fick det bli så. Matigt men klart rimligare än när jag körde senast, typ 2017; då var de fan helt vilda 😂
Näe, det suger. Men men, får köra det man kan.

Ja det är ju rätt kul att köra dom där. Första tex såg ju jävligt flåsig ut... typ 100 burpees liksom... :D

Efter bananer, ketchup och Cola oenigheter kommer här ett paket bakmargarin som fyller 2år och 4månader efter bäst-före-datumet.

20240308_132023.jpg

Så enkelt att det behövs lite variation för att det ska bli lite utmaning.

20240308_133657.jpg
Margarin används endast för att smörja kedjebrev och andra detaljer på MTB. Eller hur @Flecktarn ?
Vänligen använd allt småländskt smör för förtäring.

Tillbaka
Topp