Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
-Eftermiddags incheckning - hade inte räknat med det men det blev ett andra bandbyte för idag då jag skulle ut med min fru för att ta ett glas. Vågade inte riktigt komma ut med skrikande gult natoCheckar in med extra mycket färg idag
![]()
Kul köp! Kikade snabbt på den idag, såg härlig utKatjiiing!
Då ropade vi in en liten Quartzare, dock inget märkvärdigt! Blev en Raymond Weil Genève från 1999.
Har alldeles för få fyrkantiga klockor!
![]()
![]()
Aldrig sett ett sånt band! Perfekt om du ska köra bil så att du kommer ihåg att det är högertrafik (om du nu har råkat missa att vi har högertrafik i Sverige)
Ombyte förnöjer! Nytt band som lär vara ganska precis fyra år äldre än klockan. Mycket fin kvalitet på lädret; tack @eNielsen för att jag fick köpa en del av ditt Tradera-fynd![]()
! Lite bonus med det maffiga plexiglaset i rätt vinkel också
! Guldstjärna till dem som känner igen symbolen i guld
!
Den där får mig osäökt att tänka på TRON... Och väcka suget att jaga rätt på en motsvarade G-shockDag 2. Laddar inför årets första F1-lopp!
![]()
Får väl ta en för laget då..... Och för att du inte ska förslappa dig
FörSLAPpa?Får väl ta en för laget då..... Och för att du inte ska förslappa dig![]()
Kan detta vara originalbanden till Tissot Seastar "Håll till höger"-klockorna kanske?
Ombyte förnöjer! Nytt band som lär vara ganska precis fyra år äldre än klockan. Mycket fin kvalitet på lädret; tack @eNielsen för att jag fick köpa en del av ditt Tradera-fynd![]()
!
Högertrafikomläggningen. Har en sådan skylt.
!