Tionde dagen. Borde kanske valt något med möjlighet till bandbyte? Slår bort tanken och spelar excel i stället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tintin!Grattis @Nissestr, grattis till din pappa @roosterman och grattis även till min far som fyller jämnt idag. Har varit och firat honom, här del av hans klocksamling. Inget för Antikrundan, men ändå kul att han i likhet med mig har mer än ett armbandsur.
![]()
En failade med Reverson och en failade till Santos.
Jag gör tvärtom failar min Santos pga nyköpt Reverso.
Skyller på @Limeee som sålde den.
Fail-bidrag kommer senare idag.
![]()
hmmm...dagens fråga: vad är klockan?Checkar in här på väg till Arlanda och nya resor.
![]()
GrattisIncheckning dag #10, tillika min födelsedag. I morgon passerar vi en tredjedel av månaden.
![]()
Stort grattis på födelsedagen!!Incheckning dag #10, tillika min födelsedag. I morgon passerar vi en tredjedel av månaden.
![]()
Ja du, är det ljust ute eller där jag fotar så blir slutartiden på mobilen så kort så den hinner inte fånga ljuset från alla dioder.hmmm...dagens fråga: vad är klockan?
Jag har ju också köpt en reverso under mars. Ingen anledning att faila. Sparar den som belöning till 1 aprilEn failade med Reverson och en failade till Santos.
Jag gör tvärtom failar min Santos pga nyköpt Reverso.
Skyller på @Limeee som sålde den.
Fail-bidrag kommer senare idag.
![]()
Tråkmåns. Välj frihet istället för det fängelse OWG innebärJag har ju också köpt en reverso under mars. Ingen anledning att faila. Sparar den som belöning till 1 april![]()