Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad sitter på handleden då?Dag 10.
Snart en tredjedel avklarat. Men nu kommer utmaningarna. Råkat buda hem en funky klocka som kommer i veckan och på fredag är det mini-gtg med några vänner.
Idag är det hemmarbete som gäller och klockan agerar bordsklocka så länge...
![]()
Naket på handleden än så längeVad sitter på handleden då?![]()
En failade med Reverson och en failade till Santos.
Jag gör tvärtom failar min Santos pga nyköpt Reverso.
Skyller på @Limeee som sålde den.
Fail-bidrag kommer senare idag.
![]()
Veckan startar bra. Strålande, passar på att jobba lite samt ta en kopp i solen när grabben sover
![]()
Har en ny klocka att hämta ut på posten senare också, får se hur detta ska sluta
![]()
Du kan få låna/testa ett guldkit om du villTionde dagen. Borde kanske valt något med möjlighet till bandbyte? Slår bort tanken och spelar excel i stället.![]()
Vi är trötta på varandra![]()
Om man bär den utanpå tröjan så gills det la inte?Ser fram emot en unboxing, med många handledsskott![]()
Ska du på Kaplans på Onsdag.Dag 10.
Snart en tredjedel avklarat. Men nu kommer utmaningarna. Råkat buda hem en funky klocka som kommer i veckan och på fredag är det mini-gtg med några vänner.
Idag är det hemmarbete som gäller och klockan agerar bordsklocka så länge...
![]()
Skulle inte tro det. Tack. Din är också väldigt fin. Grattis . Kan tänka mig att du fick den till ett bra pris om du lovade att faila. @Limeee går över likTråkmåns. Välj frihet istället för det fängelse OWG innebär
(Väldigt fin klocka du köpt)
Sambon är för självupptagen för att titta på min handled, men hemma brukar jag inte alltid använda klocka så då är det ju självförklarande. Tror också plingan ställde till det mer än väntat senastMen du är kvar än? Jag är imponerad!
Försöker låta bli!Ska du på Kaplans på Onsdag.