Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grönt passar till allt!Checkar inDay 10.
Utmaningen när man väljer en grön klocka är att man inte alltid kan matcha
![]()
Man ångrar bara sånt man inte gjortJag och bulldog är liiiite sugna på att titta på dem andra klockorna här…![]()
Men kan inte riktigt bestämma mig om det är värt de….![]()
Det är värt det, tro mig.Jag och bulldog är liiiite sugna på att titta på dem andra klockorna här…![]()
Men kan inte riktigt bestämma mig om det är värt de….![]()
Men de ser ju ut att ha det så kul där bortaBulldog kollar på avstånd, ingen närkontakt har jag sagt![]()
Ensam starkMen de ser ju ut att ha det så kul där borta
Hur känns det med kolfiberboett såhär efter ett tags användning? Tänker på durabilityMåndag och incheckning dag 10
![]()
Mycket nöjd måste jag säga!Hur känns det med kolfiberboett såhär efter ett tags användning? Tänker på durability![]()
Jag är bra sugen på en kolfiberklocka att bryta av med ibland…Mycket nöjd måste jag säga!Har ju iofs inte slagit in den i något ännu tror jag, tycker ändå att jag testar den ganska på bra på arbetet (jobbar som projektledande elektriker i lokbranschen
).
Jag testade ju Victorinox INOX i kolfiber ett tag, men kommer mycket mer överens med dennaJag är bra sugen på en kolfiberklocka att bryta av med ibland…
Du kan inte bångla in den i nått som test tror du?![]()
kom igen ingen minns en fegis!Hehe ska fundera på det![]()
Det är ju damklockor ta med din dam , jag och frugan skall dit.Försöker låta bli!![]()
Det kanske vore något. Ska kolla om vi kan få en barnvakt bara!Det är ju damklockor ta med din dam , jag och frugan skall dit.
Ah, familjen Zingo, jag ser den framför mig.Då har vi loggat ut för dagen och åker och hämtar lilleman på förskolan
![]()
Men glömde faktiskt stämma av hans förhållande till klockor sist vi sågs![]()
Sjuk värld vi lever i......Man undrar osökt vad du har för anställningskriterier om klockor inte ens varit på tapeten. Ursäkta, men det låter ju helt sjukt.
Sitter den bra på handleden?OWG blev precis väldigt mycket jobbigare![]()
![]()