Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, @Mic1 vi vet vad som väntarNej… kom inte längre än såhär, klockor ska ju va roligt - å det var inte roligt längre… note to self: helt ny klocka var inte nån vinnarstrategi…
![]()
![]()
Veckans uppdrag.
![]()
Snyggt älskar att bli rättad när jag besserwissar.Njae?! Blir det så?? Borde väl vara 11:30
Iom den gratistimme vi får när vi ställer om till sommartid![]()
Nej… kom inte längre än såhär, klockor ska ju va roligt - å det var inte roligt längre… note to self: helt ny klocka var inte nån vinnarstrategi…
![]()
![]()
Om du säljer den där billigt till mig så kanske det blir en fail!!Gör som kloke @NiklasArvid och gå emot grupptrycket och joina den otroliga friheten i fail-tråden (borde döpa om till success-tråden:
Bild på en klocka som absolut inte kördes under OWG March (bara för att jag kan)OWG FAIL-tråden Mars 2025
1 hel dag får väl ändå anses vara godkänt?! Nån ska ju vara först ut! ❌ Efter 3 klockor som trillade in så fick det räcka för min del… Av med Reverson och på med den feta Omega Jedi 🏳️klocksnack.se
![]()
Den ligger billigt ute på K&S! Men du kan få extrapris för att locka till fail såklartOm du säljer den där billigt till mig så kanske det blir en fail!!
Älskar att du ändå säger minigolfLite paket öppning har vi haft! Beställde hem lädergrepp till bangolfklubborna, har tagit sin tid , då jag blev tvungen att beställa från Tyskland.
Nu ska det spelas minigolf så fort banorna öppnas
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt älskar att bli rättad när jag besserwissar.![]()
Det man saknar i karaktär kan man kompensera på handledenHar haft dessa klockor på armen senaste veckan. Så bra kan ni också få det om ni kommer till the winner circle.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()