• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

0C2E36B6-1FCD-4490-8611-AD6565FE919A.jpeg

Tnr: 131638. Söndagseftermiddag, solen värmer nice å sitter gott i solstol. Kaffekopp med kaffe från irland å en bok nyligen inköpt hos myrorna att fördjupa sig i.En god söndag med andra ord. Ha ´re bäst//🧐

Senast ändrad:
Gör som kloke @NiklasArvid och gå emot grupptrycket och joina den otroliga friheten i fail-tråden (borde döpa om till success-tråden:
Bild på en klocka som absolut inte kördes under OWG March (bara för att jag kan)
IMG_8875.jpeg

Gör som kloke @NiklasArvid och gå emot grupptrycket och joina den otroliga friheten i fail-tråden (borde döpa om till success-tråden:
Bild på en klocka som absolut inte kördes under OWG March (bara för att jag kan)
IMG_8875.jpeg
Om du säljer den där billigt till mig så kanske det blir en fail!!

Lite paket öppning har vi haft! Beställde hem lädergrepp till bangolfklubborna, har tagit sin tid , då jag blev tvungen att beställa från Tyskland.

Nu ska det spelas minigolf så fort banorna öppnas 😀

IMG_6494.jpeg
IMG_6496.jpeg
IMG_6497.jpeg
IMG_6498.jpeg
Älskar att du ändå säger minigolf🤗 Jag själv har noterat att de mest inbitna minigolfspelarna nästan blir arga när man säger det. -”Det heter BANGOLF” 🤣 precis som när man råkar säga dagis till förskolepersonalen eller bokia till boulespelarna 👍🏻
Snyggt älskar att bli rättad när jag besserwissar. 🥸
🤣 Rätt ska vara rätt. Du ska inte hålla på och mästra när folk försöker vara positiva 🤗

Tillbaka
Topp