Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du piggnat på dig nu efter en dag på soffan med lite tv-spel?Det ska va gött och leva annars kan det kvetta….
![]()
![]()
Har du piggnat på dig nu efter en dag på soffan med lite tv-spel?
Det gör du rätt i. Hälsan först. Krya på digNja…mår garanterat bättre än om jag valt att åka och jobba! Men bra är jag väl inte, blir hemma imorgon också iaf…
Just nu kollar jag och Los Tantos Extrema Samlare på 8:an! Oerhört underhållande.
![]()
Heter din bil herpes?I lyxvagnar som Herr Peź bör chauffören bära güld!
![]()
5834*UTMANINGSUPDATE:
Boosten har hittills inbringat 5684kr![]()
Man blir fasen rejält stolt över vad ni ställer upp med![]()
Min Bäste Herre!Heter din bil herpes?![]()
Fairytale of New York, Hills of Donegal och The Wild Rover för det mesta
Gokväll. Tnr 171924. Väl hemma efter ett pass i sadeln å blir bjuden på spicy nudelsallad med räkor å mango. Flappen roar sig tydligen på irlänsk pub. Kör lite karooke. Undra vilka låtar han kör i sin repertoar Ha ´re bäst//
Slipning och målning är ändå det svåra kan jag tycka. Om det är ett clickgolv är det busenkelt.Dagens incheckning sker i samband med renovering.
En liten story bakom renovering.
Min dotter ville få sitt rum "stylat". Som pappas flicka hon är sa jag, självklart älskling! (Pappa har aldrig renoverat tidigare).
Vi åkte till ett färghus hon får välja fritt. Efter hon har valt börjar jag fixa allt. När spackling och slipning är klart och måleriet ska påbörjas sker detta en fredagskväll. Efter att ha målat rummet tänker jag, är detta verkligen rätt? Skulle det inte vara ljus lila...? Nästa morgon när alla vaknar och vi öppnar dörren till rummet upptäcker vi att det är ljusblått!!!
Sonen i huset tycker det är super fint! Medan dottern blev lite besviken... Men vad gör man inte för sin tös. Satte mig i bilen till färghuset och då visade sig att dom hade blandat fel! Jag fick ny färg utan kostnad!
Sen körde vi två omgångufärg och allt blev bra. Nu har hon tösen varit och valt golv och nu ska jag för första gången lägga golv! Första och sista gången#outsourca
![]()
Blev ett Pergo laminatgolv, verkar inte så svårt. Men vad vet jag, har haft fel förrSlipning och målning är ändå det svåra kan jag tycka. Om det är ett clickgolv är det busenkelt.
Kan dock variera lite beroende på typ, är det laminat eller parkett? Har upplevt det enklare med parkett.
Never say never againDagens incheckning sker i samband med renovering.
En liten story bakom renovering.
Min dotter ville få sitt rum "stylat". Som pappas flicka hon är sa jag, självklart älskling! (Pappa har aldrig renoverat tidigare).
Vi åkte till ett färghus hon får välja fritt. Efter hon har valt börjar jag fixa allt. När spackling och slipning är klart och måleriet ska påbörjas sker detta en fredagskväll. Efter att ha målat rummet tänker jag, är detta verkligen rätt? Skulle det inte vara ljus lila...? Nästa morgon när alla vaknar och vi öppnar dörren till rummet upptäcker vi att det är ljusblått!!!
Sonen i huset tycker det är super fint! Medan dottern blev lite besviken... Men vad gör man inte för sin tös. Satte mig i bilen till färghuset och då visade sig att dom hade blandat fel! Jag fick ny färg utan kostnad!
Sen körde vi två omgångufärg och allt blev bra. Nu har hon tösen varit och valt golv och nu ska jag för första gången lägga golv! Första och sista gången#outsourca
![]()