• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Givetvis är vi med på en boost !
IMG_8338.jpeg

Följande utspelar sig 17:e Mars mellan 19:00 och 20:00
Bauer har blivit anhållen och satt i förhör då barnutskottet fått höra att han är korrupt och jobbar för "andra sidan". I förhöret blir han utsatt för 1000 nålar för att erkänna något han är oskyldig till..

15 dagar kvar...
IMG_20250317_191013~2.jpg

29613B93-5AD9-4942-AE55-622C18AA5A17.jpeg

Gokväll. Tnr 171924. Väl hemma efter ett pass i sadeln å frun bjuder på spicy nudelsallad med räkor å mango. Flappen roar sig tydligen på irlänsk pub. Kör lite karaoke. Undra vilka låtar han kör i sin repertoar Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Dagens incheckning sker i samband med renovering.
En liten story bakom renovering.
Min dotter ville få sitt rum "stylat". Som pappas flicka hon är sa jag, självklart älskling! (Pappa har aldrig renoverat tidigare).
Vi åkte till ett färghus hon får välja fritt. Efter hon har valt börjar jag fixa allt. När spackling och slipning är klart och måleriet ska påbörjas sker detta en fredagskväll. Efter att ha målat rummet tänker jag, är detta verkligen rätt? Skulle det inte vara ljus lila...? Nästa morgon när alla vaknar och vi öppnar dörren till rummet upptäcker vi att det är ljusblått!!!
Sonen i huset tycker det är super fint! Medan dottern blev lite besviken... Men vad gör man inte för sin tös. Satte mig i bilen till färghuset och då visade sig att dom hade blandat fel! Jag fick ny färg utan kostnad!
Sen körde vi två omgångufärg och allt blev bra. Nu har hon tösen varit och valt golv och nu ska jag för första gången lägga golv! Första och sista gången 🤣 #outsourca
1000024322.jpg

Min dotter ville få sitt rum "stylat". Som pappas flicka hon är sa jag, självklart älskling! (Pappa har aldrig renoverat tidigare).
Vi åkte till ett färghus hon får välja fritt. Efter hon har valt börjar jag fixa allt. När spackling och slipning är klart och måleriet ska påbörjas sker detta en fredagskväll. Efter att ha målat rummet tänker jag, är detta verkligen rätt? Skulle det inte vara ljus lila...? Nästa morgon när alla vaknar och vi öppnar dörren till rummet upptäcker vi att det är ljusblått!!!
Sonen i huset tycker det är super fint! Medan dottern blev lite besviken... Men vad gör man inte för sin tös. Satte mig i bilen till färghuset och då visade sig att dom hade blandat fel! Jag fick ny färg utan kostnad!
Sen körde vi två omgångufärg och allt blev bra. Nu har hon tösen varit och valt golv och nu ska jag för första gången lägga golv! Första och sista gången 🤣 #outsourca
1000024322.jpg
Slipning och målning är ändå det svåra kan jag tycka. Om det är ett clickgolv är det busenkelt.
Kan dock variera lite beroende på typ, är det laminat eller parkett? Har upplevt det enklare med parkett.

1000024322.jpg
Never say never again 😁

Tillbaka
Topp