• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

29613B93-5AD9-4942-AE55-622C18AA5A17.jpeg

Gokväll. Tnr 171924. Väl hemma efter ett pass i sadeln å frun bjuder på spicy nudelsallad med räkor å mango. Flappen roar sig tydligen på irlänsk pub. Kör lite karaoke. Undra vilka låtar han kör i sin repertoar Ha ´re bäst// 🧐

För egen del så brukar det landa i Wonderwall och Eternal Flame!

Dag 17:1
Inbyggd antenn, vilken grej det var 1999 och hade man denna i mellanstadiet var man kung på skolgården mellan rundpingisomgångarna.
Denna Nokia 3210 fick jag av en kär gammal kollega.
Knappsatsen är bland de bättre att döda många timmar Snake på.
Färgen är diskret i mörkgråmetallic men man kunde såklart byta ut det eller göra som bästa polaren lacka om det i billack med kameleonteffekt.

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013733.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013734.jpg

Dag 17:1
Inbyggd antenn, vilken grej det var 1999 och hade man denna i mellanstadiet var man kung på skolgården mellan rundpingisomgångarna.
Denna Nokia 3210 fick jag av en kär gammal kollega.
Knappsatsen är bland de bättre att döda många timmar Snake på.
Färgen är diskret i mörkgråmetallic men man kunde såklart byta ut det eller göra som bästa polaren lacka om det i billack med kameleonteffekt.

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013733.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013734.jpg
Äntligen en telefon man själv har haft, nostalgi på riktigt!

Idag kom det hem ytterligare en analog Ronex via Tradera, en tvilling till den jag redan har. Men den här är till hustrun, som när hon såg min sade, "-...en sån där vill jag också ha!". Sedan dök den här plötsligt upp, och gick iväg för en hundring. Efter tvätt, lite lätt polering och ett nytt batteri så är den igång. Eftersom jag redan hade en exakt likadan, så kände jag mig absolut OWG-säker. Inga missöden.
1000024999.jpg
1000025003.jpg

Dag 18. Den glider väl in helt ok under manschetten även om jag helst hade valt något lite dressigare idag. Men vi kör på.

Noterar även att idag är det 19 år sen min mamma gick bort endast 43 år gammal. Jag var 21 år när det hände. Jag förstod givetvis redan då att hon var ung. Men det är inte förrän idag när jag är 40 år ung själv som jag egentligen fullt ut förstår hur ungt det faktiskt var.

Livet är skört! Hälsan och familjen är det enda som betyder något egentligen. Allt det andra är sekundärt.
IMG_8984.jpeg

Tillbaka
Topp