• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Om jag blivit döpt till Edmund eller Edvard hade jag kunnat fira namnsdag idag den 18:e mars. Det kan jag nu inte men väl glädja mig åt ett bra val av klocka i OWG-utmaningen. Tidhållningen är mycket bra, den fortar sig någon enstaka sekund per dygn, och det plexiglas som skyddar urtavlan håller högsta kvalitet.

IMG_7849.jpeg

Tänker inte sno din grej @Curler2 🥌 men här har du dagens manschettknappar som kommer från det tyska flygvapnet, Luftwaffe.

IMG_7813.jpeg
Heja, heja!
Jag delar så gärna "min grej" med fler.
1000025020.jpg

Tillbaka på kontoret efter vab, tänkte stanna till på Strandvägen cyklandes in i soluppgången men det får bli imorgon då mina tummar var stelfrusna.

Snart är det April iaf och blir ev en fortsättning på legobygget ikväll, jag vet att ni alla är taggade på fortsättningen där och inte alls bara jag och en till i tråden som uppskattar det 😂
IMG_6740.jpeg

Tillbaka
Topp