Han har säkert överseende....
![]()
Skönt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har säkert överseende....
![]()
Läder!Dags för bandbyte senare idag. Frågan är om det ska bli ett robust läder eller ett mer somrigt gummi. Synpunkter någon?
![]()
Läder! Och avsluta månaden med gummi![]()
Ja men det låter ju bra. Lädret på nu. Sommargummi nästa vecka och så kommer vi avsluta resan med det assymetriska bundet som vi började med i starten av OWG.
Plastklocka
![]()
Det var en stressig morgon och av ren vana tog jag på mig den ”vanliga” klockan. Insåg misstaget först på väg till jobbet. Jag hoppas och tror att @Mic1 har överseende med detta och låter det passera obemärktDet är ju typ en G-Shock?
![]()
Ah... En "sjusparv"![]()
![]()
Innan plikten kallar var jag ute och kikade lite. Kanonen och OWGn självklart med. Den här lille sköjaren satt i en buske och väntar på varmare väder.
Läder som omväxling.Dags för bandbyte senare idag. Frågan är om det ska bli ett robust läder eller ett mer somrigt gummi. Synpunkter någon?
![]()
Vilken självklar och grym matchning!Alltså att ett band kan göra så stor skillnad på samma ur!
Tack @Crentus för snabb och bra leverans!
![]()
Vad har du under?Dålig på att checka in idag. Bättring.
Har klockan moffat semlor? Den ser lite fetare ut.Dålig på att checka in idag. Bättring.![]()