• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

EDF0A78F-AC3E-463C-A9FC-EF7B28410220.jpeg

Godmorgon. Tnr:200653. Startar vårdagsjämningens morgon med espresso å mörk choklad. Verkar som flappen har varit på dejt nyligen. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Dag 20)

Det går åt rätt håll, men det är lika bra att slicka såren hela veckan ut! Tråkiga är att Los Tantos börjar få ont i halsen, så snart är det väl hennes tur att bli hemma…

Jaja…inte lika skönt väder som igår, -5 och molnigt än så länge…

IMG_6622.jpeg
IMG_6621.jpeg

Känns som det vore bra med minst en man på ”insidan” imorgon 🤔 Man kan nog inte utesluta helt att det kan dyka upp någon klocksnackare härifrån som faller för frestelser…

Drömmigt jobb ändå 🥰
Lära ut hot och våld! Skulle nog kunna passa mig ändå 🥊
Hahaha om det ändå var så att jag fick lära dem hur man använder våld och hotar 😂 FAST, jag får iaf låtsas vara aggressiv och hotfull

Dag 20 av 31,
Nu börjar det närma sig slutet. Ganska enkelt än även om jag skulle kunna tänka mig att byta klocka faktiskt. Tur stålisen fungerar till det mesta. Bra storlek, passar till alla kläder jag bär på jobb och privat. Fått någon enstaka positiv synpunkt på klockan (0 förståelse när jag börjat prata om OWGM)
Detta kanske blir första gången jag klarar hela mars?

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    587.7 KB · Visningar: 1
Dag 20 och ännu en ljuvlig dag på kontoret! Det har gått bra med utmaningen hittills, men jag får nog erkänna att tanken på en annan klocka på armen börjar bli lockande... Men jag påminner mig om ledorden som var i ropet för några år sedan och som kan appliceras även här: Håll i, håll ut, håll avstånd.
IMG_20250320_081031.jpg

Tillbaka
Topp