• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

IMG_5557.jpeg

Go förmiddag. Tnr:220916. Blir allt att lägga till några bitar under dagen...
IMG_5544.jpeg

men är mycket blått som skall passas ihop. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Dag 22:1
Bandbytet gör sig bra.
Färgglatt i sann OWG-anda.
Godis-blå är bra namn på denna tavlan som växer ju mer jag använder klockan. Den skimrar vackert i alla typer av ljus. Hatten av till EPOCH, Mikael Sandström pratade om att de lägger ner mycket tid på att ta fram tavlorna och testar olika prover när jag hämtade ut den i butiken i gamla stan. Klockan har fått mycket tid på armen under 2024 så det var ett lite fegt val av mig även om det är kämpigt nog denna månaden ändå. Fast ärligt talat är det större pärs med andra saker som arbete, hockeykval, bilstrul och att få igång mobiltelefoner 🤣

En påminnelse till mig själv och klocksamlare är att det är inte hur man har det utan hur man tar det samt att man ska vara tacksam för det man har här i livet.
1000013788.jpg

Tillbaka
Topp