Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men hallå, vad är det för kul med den? Denna perfekta skapelse utan några som helst skavanker...Notera att det där är @ekke 3-d printade, egendesignade hajfeneböjare som ligger där på paketet![]()
Hammerfest. Vi har haft nordliga vindar den senaste veckan med snöbyar som trycker på men inatt slog det om till blidväder.Var är detta? Svalbard? Tromsö?
![]()
Tnr:220916. Blir allt att lägga till några bitar under dagen...
![]()
men är mycket blått som skall passas ihop. Ha ´re bäst //![]()
Den är i sanning perfekt och förmodligen universums första i sitt slag. If you can dream it, you can do itMen hallå, vad är det för kul med den? Denna perfekta skapelse utan några som helst skavanker...
Är du hemma i morgon ? Kanske tittar in på en kaffe , skall öppna upp stugan i morgonGod morgon. Idag checkar jag in från tomten. Idag ska det sista av stubbjävlarna bort
![]()
Verkar vara ett jävla slit att elda upp de där stubbarna. Är det vad du har sagt till familjenDet rullar på bra här. Varmt och skönt är det också![]()
Det gäller att förtjäna sitt KS-alias...Det rullar på bra här. Varmt och skönt är det också![]()
En sådan tavla vill jag också ha!Rise and shine! And worship.
![]()
Köp den i metallEn sådan tavla vill jag också ha!